Chalet Ruhestein

Chalet Ruhestein
Ruhestein

• Ligging t.o.v. pistes8,1

21 reviews over Chalet Ruhestein in het Nederlands

Was top. Fijn chalet. Ischgl paar minuutjes.

Patricia Roggeman, 8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles goed verzorgd. We hebben het top gehad. Zeer positief over de organisatie.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Hele goede wintersportvakantie gehad.

Dominique Verlaat, 11-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben veel plezier met elkaar gehad in chalet Ruhestein. Alles was uitstekend verzorgd en dus voor herhaling vatbaar. Fijn huis op een goede locatie. Het skigebied is sneeuwzeker en tezamen met Ischgl echt eentje van formaat. Het catered concept is meer dan uitstekend. Dus aan te raden.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Uitstekend huis vlakbij Ischgl. Ski-in chalet. Top

Jan Behier, 11-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met onze vrienden boeken we ieder jaar een catered ski chalet. Afgelopen seizoen voor het eerst in Kappl. De prijs-kwaliteitverhouding sprak ons zeer aan. Het is geen duur chalet, maar je krijgt echt waar voor je geld. Ontbijt, diner, hapjes na het skiën, onbeperkt drank, schoonmaak, alles is inbegrepen. We gingen altijd naar Frankrijk en nu wilde we eens Oostenrijk proberen. We zijn heel goed geadviseerd. Ook de staf ter plaatse weet alles te vertellen. Het is zo'n gemoedelijk concept, alles is vrijblijvend en je wordt top verzorgd. Het eten was fanatastisch. Het restaurant is om de hoek en je loopt er dus zo naar toe in twee minuutjes. Leuke wandeling ook. Er is ook een pizzeria waar we ook konden eten, dus dat was voor de kids natuurlijk helemaal het einde. Het chalet is uitstekend onderhouden en heeft een prachtig uitzicht vanaf de balkons bij de woonkamer en slaapkamers. De skibushalte is bij het chalet zelf. Ideaal als je het lopen naar de piste net even te ver vindt. De bus gaat ook naar Ischgl en dat duurt een paar minuten. Als je in Ischgl in de après-ski blijft en het wordt laat, dan kan je voor zo'n € 4,- per persoon een busje nemen dit stopt bij het huis.
Gereisd met vrienden in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ruhestein bij:

Geweldig concept. Alles super verzorgd. Top staff.

Angela Hendrikx, 11-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is chalet is in Kappl gelegen, net na het dorpscentrum. Heerlijk rustig, maar toch alles vlakbij. Je skiet tot aan het chalet. 's Morgens kan je op een paar minuutjes van het huis je ski's aandoen en naar de lift skiën. Dit is echt niet ver. Maar als je daar niet zo'n zin in hebt, kan je de ski-bus nemen. Die stopt pal voor de huisdeur. De ski-bus brengt je zo naar de liften. Je hebt daar ook lockers, dus dat scheelt weer sjouwen. Super geregeld allemaal. We komen al jaren in dit chalet en ieder jaar is er weer iets vernieuwd. Het is een zeer goed verzorgd huis, dat van alle gemakken is voorzien. Het ontbijt is uitgebreid en wordt voor je klaargezet en opgeruimd. De hapjes die voor je klaarstaan als je terugkomt van het skiën zijn 'home made' en heerlijk. Echt genieten met je gratis drankje erbij. Toch geweldig dat je niet hoeft te slepen met je bier en wijn, alles staat gekoeld voor je klaar en je kunt pakken wat je wilt. Wij vinden dit echt een geweldig concept. We zijn altijd met een groep vrienden en niemand heeft zin in het maken van het ontbijt, rommel opruimen, bedden opmaken, koken etc. We zijn op vakantie en willen zoveel mogelijk skiën en lol hebben. Dat heb je nu gewoon in je eigen huis met alles erop en eraan. Je hoeft nergens naar om te kijken. De staf was overigens top, een lieve en behulpzame jongedame.
Gereisd met vrienden in februari 2017

heerlijk

rene, 8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

het huis ligt buiten kappl ,maar de skibus lstopt voor de deur en brengt je naar de kabelbaan die je naar het skigebied brengt,daar kun je ook op de bus stappen die je naar ischl brengt
Gereisd met vrienden in maart 2016

Het is 'oke'

Koen, 1-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het chalet ligt niet in maar naast Kappl. Er stopt een skibus voor de deur, alleen dit is wel de skibus naar Kappl. Wil je naar Ischgl dan moet je overstappen.

Op de website van touroperator staat dit niet aangegeven.

De overstap naar Ischgl sluit op zich redelijk aan, op terugweg zijn er echter maar twee tijdstippen mogelijk in combinatie met de skibus van Kappl die je terug naar het chalet brengt.

De afstand tot aan de piste (skitunnel) is op skischoenen niet echt een aanrader.

Verder is de inrichting behoorlijk verouderd en oubollig. De verzorging (en het meedenken) van de gastvrouw is goed. Het ontbijt is wat saai (weinig afwisseling) en het eten in het restaurant matig tot redelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Super gehad. Uitstekend chalet. Top verzorging!

Diana Blom, 30-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de vierde keer op rij een catered skichalet geboekt. In één woord samengevat: "fantastisch". We gaan al jaren met om en nabij dezelfde groep op wintersport en we vinden een catered skichalet echt het einde. Lekker om helemaal niks te hoeven regelen. Een super service heb je al als je belt naar het kantoor van touroperator. Ook reageren ze snel op je mailtjes. Top! Ter plaatse in het chalet zelf kan je ook alles aan je chaletstaf vragen. De skipas kan je laten regelen en ook weten ze welke skischool de beste en het meest voordelig is. Scheelt een hoop uitzoekwerk in Nederland. Wij hebben daar in ieder geval geen tijd voor en ook geen zin in. Daar heb je toch zo'n reisorganisatie voor? Om maar een ouderwetse term te gebruiken: "voor je natje en je droogje" wordt heerlijk gezorgd. Ook de prijs is gunstig, tel je kosten aan drank, boodschappen, avondeten, eindschoonmaak maar bij elkaar op als je een appartement boekt en daar heb je nu een catered chalet voor.
Gereisd met vrienden in december 2015

Heerlijk chalet dicht bij Ischgl

Marijke Klein, 1-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Chalet Ruhestein is een chalet voor max. 11 personen. Wij waren er maar met z'n 2-en. De informatie vooraf is goed geregeld en correct.

Goed geregeld ontbijt en hapje aan het einde van de dag. 's Avonds eten in een nabij gelegen restaurant. Het eten is heerlijk.

Het chalet ligt buiten het dorp en een auto is wel wenselijk, zeker als je in Ischgl wilt skiën.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Fantastische ervaring in chalet met catering

Deborah Vreeken, 2-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het verblijf in chalet Ruhestein is een fantastische ervaring geweest. Een knusse en gezellige sfeer gecombineerd met de luxe service van het catered chalet. Drankjes zijn gratis en onbeperkt, het eten eerlijk, de service van de chalet staf is super. Ze zijn er wel maar je merkt niks van ze. Het zijn lieverds. We zouden zo weer kiezen voor touroperator.
Gereisd met vrienden in maart 2014

Mooi chalet en goede ligging. Top skigebied!

Renate de Muijnck, 8-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen winterseizoen verbleven wij in chalet Ruhestein. Het is een heerlijk chalet. Het ontvangst was heel gastvrij. We kregen een welkomstdrankje met een heerlijke huisgemaakte snack. Heel gezellig zo'n warm ontvangst. We hebben een hele prettige wintersportvakantie gehad. We boeken hier vaker en zijn dus heel tevreden over alles.
Gereisd met vrienden in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ruhestein bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Ruhestein in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Ruhestein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Ruhestein scoort een 8.97 uit 10 op basis van 22 reviews.