Chalet Haus Jäger ***

• Ligging t.o.v. pistes7,3

3 reviews over Chalet Haus Jäger in het Nederlands

Paul , 18-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben een uitstekende vakantie gehad. Het eten is restaurant Hirschen is meer dan uitstekend!!. Onze host Bas regelt skipassen, skihuur en eventueel les. Het appartement is goed, het ontbijt is goed. Het skigebied behoort tot de beste van Oostenrijk als je de skipas neemt voor het gehele gebied, Silvretta skipas voor Ischgl, Kappl, Galtur en See. Wij hadden een week lang zon en nog goede sneeuw. De pistes worden prima geprepareerd. Reisorganisatie alle Hulde!!
    Gereisd anders in maart 2007

D. Bouw, 26-1-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

Super leuke week gehad! ondanks dat er is het dal geen sneeuw lag. Alles was prima geregeld en onze gast-man Bas deed het prima! Wij waren met een grote groep dus hadden we het hele chalet ingebruik wat natuurlijk erg prettig is.

Zoals al eerder gezegd zijn er een aantal kamers die een kleiner bed hebben (ik dacht 2) maar de rest van de kamers zijn voorzien van normale bedden.

Het eten was echt uitmuntend, heerlijk was het en een erg gezellig restaurant waar iedereen vriendelijk en je goed en snel wordt geholpen. dus Chatel reizen heeft zeker niet overdreven!

Dit is dus zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2007

Jeroen, 12-3-2006
    • Ligging t.o.v. pistes7

Het huis ligt onderaan de berg direct aan de Silvretta Hochstrasse,ski bus stopt voor de deur. Superskigebeid Ischgl is 8km rijden. De liften van Kappl liggen op +/- 400mtr. De skiverhuur ligt op 300mtr(10% korting). Je hoeft dus niet naar het hogere dorp Kappl, daarom 7 voor de ligging.

Kamers zijn goed,de dekens en bedden zijn klein. Lengtes onder de 1,80 hebben geen probleem. Het ontbijt is eenvoudig,het avond eten in het restaurant vlakbij is prima.

Het concept is afhankelijk van de hostess,in ons geval hadden we een dame die niet uitblonk in een pro actieve houding. Prima om 's avonds mee te babbelen, als het er echt op aan kwam gaf ze niet thuis. Nadat we door wegafsluitingen ingesneeuwd zaten in Ischgl moesten we het zelf uitzoeken, zij kon er tenslotte ook niets aan doen dat er lawinegevaar was. Van een host verwacht ik juist dan ondersteuning. Vandaar een 2 voor de service.

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Haus Jäger in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Haus Jäger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Haus Jäger scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.