Hotel Garni Chalet Montana ***

6 reviews over Hotel Garni Chalet Montana in het Nederlands

zeer vriendelijk personeel/eigenaars

fam Vandenbulcke, 31-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

lekkere "oostenrijkse" keuken, vriendelijke eigenaars en personeel; kleinschalig hotel met persoonlijke bediening. Propere maar iets verouderde kamers. Kleine tuin en ligging niet zo mooi; toch doen ze hun uiterste best met onder andere een barbecue in de tuin.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Gemoedelijk hotel

Rineke, 13-8-2011

Leuk niet te groot hotel met vriendelijk personeel en goed ontbijt en diner.

Kamer is voldoende met een mooie doucheruimte en goed schoon.

In de omgeving zijn zeer veel mooie wandelroutes en er is ook een klein meer waar het goed toeven is. Seefeld is ook een gezellig plaatsje met veel restaurantjes en terrasjes. Vanuit het hotel is het goed te lopen naar Seefeld (ca. 10 minuutjes).

Gereisd met partner in augustus 2011

wij gaan zeker terug in 2009"

verbeeck rik, 2-11-2008

alles ok . prijs-kwaliteit . vriendelijk onthaal . mooie streek en goede ligging . wij gaan zeker nog eens terug

.ps : periode : 1 week juli 2008.

Gereisd met partner in november 2008

Slechte uitbating

Freddy, 10-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is niet proper, balkon al maanden niet gepoetst, vuile handdoeken hangt men terug op de rek, vuilbakje drie dagen niet geledigd, de badkamer is minstens 25 jaar oud evenals de rest van het interieur. De koffie en theewater zet men 's morgens in thermosflessen en zijn namiddag koud. Frisdrank? alleen lauw mineraalwater. De bazin is zelden of nooit daar (ze was op vakantie volgens één van de meisjes, alleen één van de 2 meisjes is vriendelijk en doet haar best(de duitse). Onderhoud tuin laat de wensen over. Croque Hawai noem ik geen avondeten. Het ontbijt is echter wel goed. De sleutel lag bij aankomst met een briefje met kamernummer aan het onthaal (zoek het maar uit) , er was niemand. Voor de overname in mei was het volgens één van de gasten merkelijk beter. Ik kom er niet meer en aan de andere gasten te horen blijven die ook weg.

Geen drie sterren waard, de eerste de beste gaststube is stukken beter.

Gereisd met partner in augustus 2008

gelukkig hadden we goeie bedden en lekker eten

Brenda, 24-7-2008

Een op zich goed ogend hotel met vernieuwd kamermeubilair en een goede keuken. De 2 meisjes die voor de bediening tijdens de maaltijden zorgen doen zeer hun best maar nieuwe uitbaters zijn echter heel zelden aanwezig. Bij aankomst is niemand aanwezig, de kamersleutel ligt aan de receptie op een briefje met de naam en het kamernummer geschreven, de rest zoek je zelf maar uit. Je krijgt in het hotel totaal geen informatie over wat te zien en te doen in in Seefeld en omstreken. Van de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van frisdrank en thee en/of koffie tijdens de dag komt niets in huis want er is niemand die u die drank kan bezorgen.
Gereisd familie in juli 2008

claire, 21-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Onze vakantie (1 week in juli 2007) hier is erg goed meegevallen. Zeer vriendelijk onthaal, nette kamers, eenvoudig en lekker eten, rekening houdend met ieders wens. Uitgebreid ontbijtbuffet, 's avonds 3 gangen(soep, hoofdgerecht en dessert).Ook vermeldenswaard : gedurende de hele dag (tot en met het avondeten)was er kofiie, thee en frisdrank gratis naar believen aanwezig (bij avondeten ook wijn en bier). Gelegen op wandelafstand van Seefeld. 1 minpuntje toch vermelden : kamers waren niet erg geluidsisolerend..maar er was die week weinig geluidsoverlast. We waren tevreden met onze hotelkeuze (geboekt via contactadres op internet)
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Chalet Montana in Kappl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Chalet Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni Chalet Montana scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.