Gasthof Wurm ***

3 reviews over Gasthof Wurm in het Nederlands

Heerlijk appartement

Waelepoel, 19-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hadden niet geboekt, bij aankomst leek het uitgestorven. Dat was het ook want het gasthuis was gesloten. We hadden een eind gereden en een baby van 6 maanden bij ons, dus vroegen we of we toch konden blijven. Dit vond Frau Wurm geen probleem en bracht ons naar een kamer. Heerlijk rustig want er waren natuurlijk geen andere gasten.

Wat ons meteen opviel was hoe compleet het appartement was. Alles is aanwezig! Je hoeft niet meteen naar de supermarkt voor toiletpapier, vaatwastabletten, zout/peper en koffiefilters. Dit is allemaal aanwezig.

Het ziet er niet en verzorgd uit.

2 nadelen. Het weer viel erg tegen, 2 à 3 dagen mooi geweest, de rest bewolkt en temp rond de 15 graden.

Het tweede nadeel waren de overdreven krakende bedden.

Verder was alles heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Heerlijke week gehad in Gästehaus Wurm!

Mariette de Rooij, 12-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima ruime kamers, goed ontbijt (inbegrepen bij de prijs), zeer goede service van Frau Wurm! Fijn zwembad in een mooie tuin vol met fruitbomen, een heerlijke plek om te vertoeven! De ligging is ook prima. Kabelbanen, rodelbaan, grotere zwembaden, wandelgebieden; alles is binnen 20 autominuten te bereiken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Ideale appartementen in Zillertal/Stumm.

Rob, 3-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na een geslaagde wintersportvakantie ook een aantal dagen in de afgelopen zomervakantie hier verbleven. Perfecte plek voor een rustige vakantie in het mooie Zillertal. Ruime appartementen, een lekker zwembad en veel ruimte voor kinderen om te spelen. Zelfs een blokhut voor grillen een prachtige boomgaard en speeltoestellen voor de kinderen. Eigenaresse is uiterst vriendelijk en maakt graag een praatje. Nee voorlopig komen we hier zeker terug in de zomer en winter.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wurm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Wurm in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Wurm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Wurm scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.