Gasthof Riedl ****

Prima hotel

John en Angela, 19-8-2017

Een mooi schoon hotel.

Vriendelijk personeel.

Heerlijke kamers (voorkant) met prachtig uitzicht.

Lekker ontbijt.

Fijne welness.

Gereisd met partner in augustus 2017

heel aangenaam

Frederik & Elke, 29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We brachten 2 weken door in hotel Riedl tweede helft juli 2017. Het hotel oogt erg mooi en straalt een aangename sfeer uit. De kamer was ok, maar toch enkele aandachtspunten: veel ramen die niet verduisterd kunnen worden, geen deur tussen de kamer van de ouders en de kamer van de kinderen en je bent best niet langer dan 1m85… Er is geen frigo, maar het koelt goed af op het terras. De maaltijden zijn heel lekker. ’s Morgens een heel uitgebreid ontbijtbuffet met alles wat je maar wil. Je kan ook elke morgen een vers gebakken of gekookte eitje krijgen. ’s Avonds zijn de maaltijden heel lekker. Gewoon jammer dat er geen kindermenu is… Kinderen eten niet alles en de porties zijn identiek als die voor volwassenen, wat toch wel verspilling is… Het zwembad is klein maar wel aangenaam. Als je een groot zwembad wil, is er in de gemeente een heel mooi openluchtcomplex. De wellnessruimte is super: 3 sauna’s, stoombad, kruidenbad en voeten bad. Misschien was er beter een jacuzzi geweest. Deze ruimte is niet kindvriendelijk. Toch zijn we heel tevreden over dit hotel, zeker prijs – kwaliteit.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prettig hotel in rustig dorpje

Ellen, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Verzorgd hotel vlakbij de grote wintersportgebieden. Het hotel heeft een mooi saunagedeelte om na het skiën even bij te komen. Er is ook een klein buitenzwembad. De maaltijden waren verzorgd en lekker en het personeel vriendelijk. De kamer vonden wij wat aan de kleine kant en wat gedateerd, maar wel schoon. Tegenover het hotel is de halte van de skibus die je in enkele minuten naar de gondel in Kaltenbach brengt. Even verderop in het dorp vertrekt op weekdagen ook de bus naar Zell am Ziller en Mayrhofen. Klein nadeel is dat de bussen niet heel frequent rijden maar wel minimaal 1 x per uur. Wij waren met het vliegtuig en met de trein is het hotel uitstekend te bereiken, 10 minuten lopen vanaf het station. In het dorpje zelf is niet veel te beleven. Er zijn een paar winkeltjes en wat horecagelegenheden.
Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Riedl bij:

Super hotel met geweldige service!

Ko Bostelaar, 11-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier van 1 t/m 4 februari 2016 geweest met 4 jongens. Super hotel, vriendelijke ontvangst en fijne kamers. Kregen zelfs bij aankomst een ontbijt aangeboden. Bediening in het restaurant erg prettig, alles was mogelijk en als we iets speciaals wensten kon dat gelijk geregeld worden. Voor vertier in de avond is het wat minder, maar na een lange dag skiën hadden wij daar geen behoefte aan! Elke middag uit het skiën even in het zwembad en diverse sauna's, dit was ook echt geweldig! Wij gaan elk jaar een paar dagen skiën in het Zillertal, maar hopen zeker bij Riedl terug te komen! Skibus stopt voor het hotel, dus erg gemakkelijk en geen vieze ski's in de auto...

Absoluut een aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Gemoedelijk hotel

emily, 3-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben genoten van onze vakantie in Gasthof Riedl. Maria stond steeds klaar met raad en daad voor onze uitstapjes. Het eten was over heel te lijn super lekker. Vooral die lekkere taarten!!!
Gereisd met oudere kinderen in september 2013

Net hotel!

steve_lonbois, 31-8-2015

1 weekje verbleven in Hotel Riedl te Stumm (Zillertal)

Het hotel scoort vooral hoog in netheid, ruimte van de kamers, luxe, inrichting, wellness, ligging en kwaliteit van de producten. Anderzijds een aantal negatieve punten. Kindvriendelijk is het hotel helemaal niet. Geen speelruimte, geen gezelschapspelen...

Het niet bijvullen van het buffet, zowel ontbijt als saladebar is problematisch. Ook de vriendelijkheid van een aantal personeelsleden laat soms de wensen over.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Zeer goed hotel, een echte aanrader !!!

BVC, 19-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Net terug van een short-ski in Kaltenbach-Hochfugen, waar we logeerden in hotel Riedl. Vanuit het hotel kijk je al uit op de skiliften, waardoor het telkens al begint te kriebelen.

Het hotel oversteeg onze verwachtingen. Uitstekende service, prachtig nette kamer, 's morgens verwend met een uitgebreid ontbijdbuffet en 's avonds een 4-gangen dinér waarbij de kok ons steeds wist te verwennen. Na het skiën ook telkens relaxen in de sauna's waar je echt tot rust kon komen. Oké, 't zwembad is niet echt groot, maar bij -8° terwijl het sneeuwt in dit warme water kunnen zitten, dat is toch heerlijk !!

Dit hotel is meer dan een aanrader. Konden we dit hotel maar telkens meenemen en plaatsen op de plek waar we op short-ski gaan.

Gereisd met partner in januari 2013

Mooi hotel maar spijtig met enkele minpuntjes

ingrid, 15-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers: 3 totaal verschillende 2p-kamers gekregen + niet samen , ondanks niet volboekt,ook vrij klein/simpel/iets verouderd maar er wordt gerenoveerd! Eten gevarieerd +heel lekker (keuze uit 3 menu's) alleen zeer kleine porties( bv stoverij : 6 piepkleine stukjes vlees , eend=2 sneetjes, frietjes=10 dunne st,soep =een 1/2 kommetje...) klein saladebuffet : lekker maar weinig gevarieerd. Ontbijt : alles zeer vers echter door het personeel niet opgevolgd:wanneer er iets op was(broodjes, melk, glazen,..).moest dit altijd worden gevraagd en werd niet spontaan bijgevuld. Het hotel sloot op 14 april en dit was goed merkbaar: laatste 3 dagen geen sinaassap meer, geen keuzemenu, broodjes minder in aantal, witte yoghourt op, minder variatie in beleg,...zou infeite niet mogen! Maar wel zalige ski-jause met taart/ijs/snacks.Nieuwe welness: 4 sauna/dampbad: zeer proper!Verwarmd buitenzwembad :piepklein (ong 3m op 6m) dus snel vol met kids.Besluit : voor ons= minste 4* van al onze Oostenrijkreizen!
Gereisd met oudere kinderen in april 2012

greet, 27-6-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig hotel dat tevens conditorei is. Mooie kamers en vooral heerlijk eten
Gereisd anders in juni 2007

greet, 27-6-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

leuk hotel, dat tevens een conditorei is, met gezellige kamers en vooral heerlijk eten
Gereisd familie in december 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Riedl bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Riedl in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Riedl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Riedl scoort een 8.36 uit 10 op basis van 10 reviews.