8,5

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes6,6

14 reviews over Gasthof Jagerklause in het Nederlands

geweldig leuk nostalgisch hotelletje!

K_, 14-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Via operator een mini ski vakantie geboekt. We kwamen in de avond aan en eerste avond meteen live Tiroler muziek en konden meteen aanschuiven met het eten. Super lekker eten, elke avond weer. Ook het ontbijt TOP! Het is erg gedateerd qua inrichting maar daardoor vonden het juist erg leuk en sfeervol hoort echt bij Tirol! Zo'n 5-10 minuten rijden naar de liften van Kaltenbach.

Wij hebben meteen weer geboekt voor volgend jaar, wij zijn verkocht!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldig

Annemiek, 13-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Enorm genoten van de gezelligheid, nostalgische inrichting en behulpzame vriendelijke familie die het hotel runt. Echt Tirol, goed eten, helemaal leuk. Met taxibus prima te doen om naar piste te komen.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Echt Nosstalgie

maarten reuderink, 26-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Familiehotel met sobere kamers, maar veel charme. Met ons neus in de boter gevallen tijdens de muziekweek. Na een week wel genoeg Volkstumliche muziek. Allezins redelijke prijzen. Geboekt via touroperator en heel veel vakantie voor ons geld gekregen. Een aanrader.
Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Jagerklause bij :

familiehotel met veel couleur locale

m.verweijmeren, 26-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gasthof Jagerklause ziet er uit alsof je met een tijdmachine naar het Tirol van de jaren 70 bent gereisd. Maar vergis je niet: de service is goed en het hotel is brandschoon. Het eten is geen haute cuisine maar de kwaliteit is goed en de prijzen zijn dat ook. Vegetariërs zijn hier waarschijnlijk wat minder gelukkig, er wordt veel vlees geserveerd, waaronder door de familie zelf geschoten wild uit de omgeving. Maar het heet dan ook niet voor niets Jagerklause. Het hotel is een familiebedrijf en de familie is zeer muzikaal, net als de familie uit de sound of music. Het ontbijt is ook goed.

Als je niet van opgezette dieren houdt en van Tiroler muziek, ga dan niet naar dit hotel. Hou je van heel authentiek Tirol dan is het een aanrader. Goeie service, aardige mensen.

Gereisd met partner in januari 2016

gezellig gasthof

wouter van den Berg, 18-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gasthof ligt 200 meter boven het dal, met de bus zijn de pistes in 10 minuten te bereiken. De gastvrouw is zeer vriendelijk en beantwoord vragen over het gebied. Het eten is goed waar je dagelijks kunt kiezen uit 2 hoofdgerechten, als je wilt bijbestellen na de tijd kan dit kosteloos. De kamers zijn ietwat oubollig maar verder prima. Al met al hebben wij hier een zeer goed verblijf gekend.
Gereisd anders in januari 2016

Gezellig en gastvrij Oostenrijks Familiehotel!

van Wingerden, 1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben met een groep van elf personen een prima week gehad in Jägerklause. Een typisch Oostenrijks familiehotel met uitzicht op het dal en de bergen. De kamers zijn simpel, maar netjes. Alleen een televisie ontbreekt op de kamer.

Het ontbijtbuffet is uitstekend. Verschillende soorten vleeswaren en kazen, smeerseltjes, broden en sappen. Het avondeten is daarnaast ook super. Elke dag een andere soep, gevolgd door een salade en een keuze tussen twee soorten hoofdgerechten, veelal uit eigen jacht. Als men nog honger heeft, komt men nog een bord brengen. Je gaat dus zeker niet met honger naar bed!

De service in het hotel is uitstekend. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. De schoondochter (Adriana), die de gehele dag het aanspreekpunt is en het ontbijt en avondeten regeld, is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zij is altijd in voor een gezellige praatje. De tiroleravond van familie Höllwarth was ook erg gezellig.

Een echte aanrader voor een gezellige wintersport!

Gereisd met vrienden in februari 2015

trage douche

Gerard, 22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Of het aan een kapotte thermostaatkranen heeft gelegen weten we niet maar bij 2 kamers van ons gezelschap duurde het zo'n 15 minuten !!! voordat het douchewater voldoende warm was om er onder te kunnen staan. Daarentegen kwam er bij een andere kamer van onze groep wel direct warm water uit de douchekraan. Het water komt uit een eigen bron die de familie al tientallen jaren in eigendom heeft. De kamers zijn gedateerd maar gezien de prijs mag daarover niet geklaagd worden. Wij verbleven half-pension en toen we klaagden over de kleine porties kregen we te horen dat we simpelweg zonder extra kosten konden bijbestellen. Men vond het gewoon zonde om telkens goed eten weg te gooien. Het eten was gevarieerd en veelal uit eigen jacht maar wel wat zout. To slot was de schoondochter een week lang chagrijnig, zelfs bitcherig tegen diverse mensen van onze groep. Dat kan een ongelukkige momentopname zijn geweest maar zorgde samen met de trage douche wel voor een ongemakkelijk gevoel.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Zeer gastvrij en vriendelijk

Sander Bollen, 29-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gasthof Jagerklause is prachtig gelegen op de Stummerberg, met de auto is het 5 minuten naar de gondelbaan in Kaltenbach. Op loopafstand valt er niks te beleven dus een auto is eigenlijk wel een must.

De kamers zijn inderdaad wat gedateerd en niet heel ruim, maar erg netjes en altijd erg schoon. De bedden zijn uitstekend.

Het eten is uitstekend. Elke dag keuze uit twee gerechten die altijd van goede kwaliteit zijn. Bediening ook erg vlot en vriendelijk.

Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk, mijn vriendin heeft in verband met een ski-blessure een dag op bed moeten liggen. Ze werd (zonder hierom gevraagd te hebben) verzorgd door het personeel, en er werden zelfs krukken ter beschikking gesteld.

Al met al zeker een aanrader!

Gereisd met partner in december 2013
?

dit nooit meer

brigitte, 15-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes2

al van bij aankomst viel dit hotel tegen , zeker niet vriendelijk, moeilijk te bereiken als je geen auto hebt, bus stopt beneden aan het hotel maar met ski's op eigen leven te bereiken slechte bedden en smaakloos eten is in de zomer blijkbaar mooi gelegen maar in de winter zeker geen aan te raden skihotel kregen bij aankomst nog geen tas koffie aangeboden alhoewel wij gans de nacht in de bus hadden gezeten ook onze valiezen bijhouden was blijkbaar een zware taak alle dagen hebben wij onze handdoeken op de grond gelegd ter vervanging maar deze werden dus netjes terug opgehangen hebben ons dus gans de week met dezelfde handdoek moeten afdrogen ....voor ons geen jagerklause meer dank u nogal goed dat wij ons op de skipiste goed hebben gehad en daar wel degelijke eetgelegenheden waren zodat wij s'middags toch deftig hebben kunnen eten
Gereisd familie in februari 2012
?

sehr gemütlich!

Leen Lauwers, 7-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heel vriendelijk personeel, gezellige sfeer. Een beetje verder van de piste, maar je geraakt er met de auto of met de gratis bus die bijna aan de deur passeert. Voor het eten kies je telkens uit twee hoofdgerechten, je krijgt een volledig menu. Zoals andere mensen al zeggen, niet echt modern, maar voor deze prijs héél goed. Ik zou er zeker teruggaan.
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Jagerklause bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Jagerklause in Kaltenbach / Stumm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Jagerklause zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Jagerklause scoort een 8.53 uit 10 op basis van 14 reviews.