Appartement Brugger

• Ligging t.o.v. pistes7,3

6 reviews over Appartement Brugger in het Nederlands

sas, 24-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn hier eind januari 2007 geweest en hebben een TOP vakantie gehad in het 3 KA. Een heerlijk ruim appartement met een groot Balkon, 2 ruime 3 persoonsslaapkamers (zelfs een extra campingbedje plaatsen kon met gemak)en een keuken die van alle gemakken was voorzien.

Nadat we de snowboads en schoenen in het prachtige nieuwe depot bij het bergstation hadden achterlaten zijn we iedere dag lopend naar de gondel gegaan dit was zeer goed te doen (zelfs voor de kinderen van 2 en 4 was deze afstand niet te ver).

Eten bij de pizzeria van Brugger is lekker, betaalbaar en makkelijk. Ook in de directe omgeving bevinden zich genoeg hotels en gasthofen waar je heerlijk kan eten.

Kortom: Het was geweldig en de boeking voor volgend jaar hebben we reeds gemaakt.

Gereisd anders in april 2007

marie, 23-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

Prima week gehad. In appartement alles schoon en fris,voldoende serviesgoed e.d.Heerlijk geslapen. Ook mooi skigebied.Skies en schoenen kun je boven op de piste in kluisje achterlaten.Zijn meerdere restaurants en zelfs een imbis met frikandellen en mayo!

Moniek Ben, 16-3-2007
      • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn hier geweest in de eerste week van Februari.Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenares. Naar de skilift van Kaltenbach is het net te ver lopen op je skischoenen.

Wij hadden een 4 kamerappartement en een 2 kamerappartement. Het 4ka was echt heel erg ruim en had een heerlijk bad. Het 2ka was helemaal boven in het gebouw en had helaas geen eigen terras. Het terras van het 4ka was zo groot dat je er met gemak met 8 man kan zitten. Verder bij aankomst was alles schoon en de bed al opgemaakt. In de keuk was een afwasmachine en grote koelkast waar veel eten en drinken in past.Verder is het station van de trein bijna voor de deur en de bushalte ook.Kaltenbach zelf is niet heel erg groot en echte aparte restaurantjes heb je er niet. Als je uit eten wilt kun je gewoon bij hotels naar binnen stappen en van de kaart eten tip hotel Brucke was heel lekker en laag geprijst

Ciska V., 16-3-2007
          • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden een zes persoonsappartement (waar je met 7 personen kunt slapen). Drie slaapkamers met twee persoonbed en 1 slaapkamer met een één persoonsbed. De bedden lagen lekker. De badkamer had een aparte douche, bad en toilet. Op de gang 2 aparte toiletten. Het appartement was erg schoon. Goede keukenuitrusting.De eigenaren zijn erg vriendelijk. De broodjesservice is perfect. De pizzeria is ook goed. Er zijn wel meerdere restaurants in Kaltenbach, je moet even zoeken. De afstand naar de skilift is lopen met ski's even te ver maar met de auto goed te doen. De bus stopt bijna voor de deur van het appartement. De après ski bar die tegen deberg aan zit heeft een après ski buiten en binnen waar ook bandjes optreden. Zeer gezellige tent! Kaltenbach zelf heeft twee supermarkten en 3 winkeltjes en dat was het dan.

Vanaf Kaltenbach kun je heel goed naar Hochfügen en andere plaatsen.

snowgirl, 26-7-2006
            • Ligging t.o.v. pistes6

Hallo,

Wij zijn vorig jaar naar dit appartement gegaanm en het was echt helemaal super. Heerlijke bedden en een een bad (4 kmr app). Helemaal super na een dag skieen.Ligt wel ver van de lift af drie minuten rijden met de auto, die je bij de gondel op een groot parkeerterrein gratis kwijt kan. In de ochtend kan je broodjes voo je deur laten zetten helemaal vers en als je in de avond terugkomt kan je bij de pizzeria heerlijk eten!

Gereisd anders in juli 2006

Cisca, 22-1-2006
              • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn zojuist terug na een weekje wintersport in Oostenrijk. Wij zijn heel tevreden over app. Brugger in Kaltenbach. Zeer vriendelijke gastvrouw, ruim en schoon appartement met heerlijke bedden (wij hadden 4 kamerapp.) en redelijke ligging t.o.v. Gondel naar skigebied Hochzillertal (10 minuutjes lopen, dus precies te doen met je skis/snowboard). Tevens is het appartement goed gelegen als je ook de andere gebieden in de buurt (zoals de Zillertal Arena en Mayrhofen) wilt aandoen, want naar het station en de bushalte is het nog geen 5 minuutjes lopen. Er zijn goede connecties via trein en bus naar deze skigebieden. Op de begane grond van het appartement is een pizzeria, het enige restaurant dat wij in het dorp konden ontdekken. Het dorp Kaltenbach stelt dan ook niet veel voor, apres-ski kan onder aan de berg bij de gondel maar is niet echt gezellig.
                Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brugger bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Brugger in Kaltenbach / Stumm , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Brugger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Brugger scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.