Hotel Venetblick ****

8,9

Weer vandaag1°-2°

• Ligging t.o.v. pistes9,8

14 reviews over Hotel Venetblick in het Nederlands

Fantastische plek om te wandelen

Langlois Rudy, 14-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geen problemen maar jammer dat er geen gastenkaart is
Gereisd met partner in september 2017

Zeer leuke week in Hotel Venetblick

Claessens, 22-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn voor één week naar Hotel Venetblick geweest. Dit familie hotel raad wij iedereen aan. De gerenoveerde kamers zijn zeer mooi met een boxspring bed en een zeer goed sofa bed voor de kinderen. Het avond eten was heel lekker en gastronomie waardig. Het hotel is zeer goed gelegen direct aan de hochzeiger lift ideale uitval basis voor mooie wandelingen en in de winter voor skipret. De familie Schöpf is zeer behulpzaam indien u vragen of problemen heeft. Wij gaan zeker nog eens terug naar Hotel Venetblick. Familie Schöpf bedankt voor deze leuk week in jullie Hotel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi hotel

H. Cromsigt, 11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hadden een appartement in het hotel. Het appartement zag er als nieuw uit met 2 prima slaapkamers voor ons en de kinderen, een badkamer en apart toilet. De service en het eten waren prima. Het personeel was heel behulpzaam. We konden met al onze vragen terecht. 's Avonds kon je in de bar een drankje drinken en een spelletje doen. Ze hadden allerlei bordspellen voorhanden. We zijn zeer tevreden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een heerlijke week gehad

Lian, 13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een erg ontspannen sfeer in het hotel het personeel was oprecht vriendelijk een hartelijk ontvangst, fijne schone kamers met voldoende kastruimte eigen ruime verwarmde skilocker op kamernummer in de skikelder mooi welnessgedeelte alleenhet water in het zwembad was wat frisjes, de maalrijden zijn goed en smakelijk verzorgd, elke middag een lekkere jause en om 4 uur gebak zodat jet echt alleen je drank maar hoeft te betalen.de skipiste naat de deur maar niet skieend te bereiken het skigebied is ruim voldoende voor een week en erg overzichtelijk je raakt elkaar niet kwijt een schneeschuhwaneling onder begeleiding is een aanrader kortom het was Genieten met een hoofdletter
Gereisd met vrienden in maart 2016

super servive gericht familie hotel

nathalie, 13-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een lieve en hardwerkende familie die weten wat gastvrijheid betekent. Wij zijn net terug van 2 heerlijke weken. Hele mooie omgeving/natuur. Onze zoon heeft zich goed geamuseerd.hotel is goed, eten van een zeer goed culinair niveau, mooi zwembad, schone mooie grote kamers, grote bar waar onze zoon iedere avond ein glas milch bestelde. Echt een superhotel met servicegerichte familie. Met een auto is alles goed bereikbaar. Wij gaan volgend jaar terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Goed hotel!

Tam, 9-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben hier een plezierig verblijf van 4 dagen gehad. De kamer is groot genoeg voor onze vier en de bedden zijn goed. Het eten is met veel zorg voorbereid en ziet er telkens als een plaatje uit. Er is s ochtends veel keuze bij het ontbijt, het brood is nog lekker warm. De viergangen menu s avonds is verrukkelijk.

De omgeving is prachtig. Het is inderdaad een hele klim om hier te komen, met heel slecht weer kan het lastig zijn om het hotel te bereiken. Met de kabelbaan naast het hotel zijn we naar het Zirbenpark geweest (juli 2015 geopend, kosteloos te bezoeken). Onze kinderen (7 en 9 jaar) hebben het heel leuk gevonden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goed maar hadden meer verwacht

Time-IT, 25-7-2015

Relatief klein hotel dat mooi gelegen is tegen een bergflank. Berglift op 100m afstand. Na 4 dagen wandelen heb je de berg wel gezien en moet je opzoek naar andere locaties verder in het dal. Het hotel geeft uit zichzelf niet veel informatie, als je zelf vragen stelt geven ze wel voldoende info (spijtig dus dat ze dit niet automatisch doen) Voor kinderen is behalve zwembad niet veel te doen in het hotel. De kamers zijn al iets ouder maar wel netjes! Het diner was echt lekker! Lunch pakket stelt niet zoveel voor... Als mountainbike kan je best elders een reis boeken. Er is bv maar 1 rit op deze berg over een brede grindweg. We hebben ons over het algemeen goed! geamuseerd tijdens onze vakantie op deze minpunten na.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

prima hotel zeker aan te raden

ostyn, 20-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

hotel venetblick is een echte aanrader. Heel vriendelijke uitbaters vriendelijk personeel. Mooie kamers met prima service. Verzorgde all in formule waarbij de dranken met graagte perfect geserveerd worden.
Gereisd met partner in juli 2015

dit nooit meer

jp trossard, 13-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

voor een al in is het zeer zeker niets waard wil men een lunchpakket krijgt men maar 1 Broodje per persoon drank van 10 tot 22 uur klopt niet men moet gemiddeld wachten tot 16 uur om iets te drinken te krijgen want de barman is niet altijd daar,of bezig met andere dingen ten koste van de gasten.

informatie krijg je in het hotel helemaal niet je moet alles zelf uitzoeken de code van Wi-Fi krijg je niet spontaan moet je zelf achter vragen met de freizeit pas waar je ook moet naar vragen daar kan je niets mee kortweg zeer slecht

Gereisd met partner in september 2014

Gastvrij familiehotel

Hermien&Gerard Klanderman, 15-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn alleen maar lovend over dit hotel en de familie die weet wat gastheerschap betekent. Als we al een minpuntje kunnen noemen is dat de ligging t.o.v. de andere activiteiten. Het is een behoorlijke klim naar dit hotel. Zodra het weer slecht wordt/is ( dat was bij ons het geval) dan zie je werkelijk helemaal niets meer. Je zit gelijk midden in de wolken! Oorzaak is de hoge ligging van 1540 meter.
Gereisd met partner in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Venetblick bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venetblick in Jerzens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venetblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venetblick scoort een 8.92 uit 10 op basis van 15 reviews.