9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sonneck*** bij :

2 reviews over Hotel Sonneck in het Nederlands

Perfecte vakantie voor zowel volwassenen als kids

Marian Cobben, 20-7-2008

Net zoals de vorige beoordelaar vol lof over dit perfecte familiehotel. Eten, kamers etc.; alles kan geregeld worden. Hebben een kind met voedselallergie en hier wordt prima rekening meegehouden! Leuke miniclub voor de kinderen (wel duitstalig- beetje nederlands) direct aan het hotel gelegen. Na vakantie 2006 (vrienden leren kennen) wilden we hier in 2007 graag terug; helaas vol. Op andere plek in Oostenrijk verbleven maar wel in dit hotel bij onze vakantievrienden van het vorige jaar 'op de koffie geweest'. Dit jaar ( augustus 2008 )gaan we met hen en nog een bevriend stel opnieuw genieten van een heerlijke vakantie bij de familie Reinstadtler!
    Gereisd anders in juli 2008

Uitmuntend

A.J.B. Jeeninga, 2-7-2008

Raar dat er nog geen reactie over dit gezellige familiehotel terug te vinden is op deze site. Nog nooit kwamen wij 2x op htzelfde vakantieadres. In 2006 hebben wij direct weer geboekt voor 2007. Als onze financiële positie het toelaat gaan we dit jaar weer. Het eten is er geweldig. Als je onverhoopt iets niet zou lusten wordt er wat anders voor je gemaakt. Je mag trouwens de dag ervoor kiezen uit een keuzemenu en er wordt vriendelijk en geduldig uitgelegd wat iets inhoudt als je het niet snapt. Ze verstaan en spreken ook een beetje Nederlands. Niets is teveel. Lunchpakket mee (gratis!) 's middags gratis eigengebakken taarten (uitkiezen maar!) en een tweede of derde punt (geen puntje!) is géén probleem. Je kunt binnen zitten en er is een heerlijk terras. Ernaast ligt een kinderspeeltuin. De speeltuin voor de groten is het hele gebied rond Jerzens, Imst, we zouden er wel een boek over kunnen schrijven. Het eerste jaar gingen we via touroperator , maar nu zelf geboekt nog goedkoper!
    Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonneck in Jerzens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonneck scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.