Hotel Andy ****

95 reviews over Hotel Andy in het Nederlands

Gewoon 'fantastisch'

jan_van_heverlee, 19-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een mooi verzorgd hotel, gelegen hoog in de bergen aan de ingang van het Pitztal, nabij de Hochzeiger bergbahnen. Op een halfuurtje van Imst, op een halfuur van de Pitztaler gletscher.

Voor mensen die van beweging houden, een aanrader. Er vertrekken talloze wandelroutes vlakbij het hotel, of bovenaan de Hochzeiger bergbahnen. Vergeet niet de interessante "Gletscherpark Card" aan te schaffen. €99/volwassene en €57/kind voor 10/12 dagen. Hiermee kan je talloze malen alle liften (ook die van Imst) gebruiken. De rodelbahn prijs wordt hiermee herleid tot enkele euro's, je kan gratis het Kaunertal bezoeken (ook aanrader!).

Vanuit het hotel kan je wandelstokken lenen, een MTB lenen (gratis). Rugzak en paraplu liggen klaar. Water en drankjes zijn op de kamer en aan het zwembad/sauna complex te vinden.

Het personeel is uitermate bereidwillig, snel en enorm vriendelijk. Ze doen echt alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

De (design) kamers zijn ruim en zeer goed verzorgd. Misschien minpuntje. De (open) glazen douches zijn echt niet aan tieners besteed. Die willen wat privacy tijdens hun douche.

Het binnenzwembad is groot en aangenaam, binnen en buiten SPA's. En zelfs sauna en haman waar je ook met de ganse familie inkan. Tof!

Het ontbijt is rijkelijk, goed verzorgd. 's Namiddags na een wandeling (14:00-17:00) liggen er snacks, slaatjes klaar. Het diner is zeer uitgebreid en ... zeer lekker en gevarieerd. Op de 2 weken hebben we nooit hetzelfde gegeten. Water vind je nabij de tafels, de kinderen genieten van hun persoonlijke (gratis) privé bar.

Minpuntje? Behalve het teveel glas in de badkamer, nee. Echt niet. Fantastische vakantie in een perfecte omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Top verblijf !

karel peeters, 27-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schitterend hotel en super verblijf, maaltijden zijn niet te overtreffen. Proficiat voor de chef. Personeel zeer vriendelijken behulpzaam.
Gereisd met partner in augustus 2012

Een fantastisch hotel ook voor vegetariërs

Hilde Saelens, 7-8-2014

Het is als vegetariër niet gemakkelijk om een goed hotel te vinden waar je ook op culinair vlak aan je trekken komt. In dit hotel is dit geen probleem. Ik kon elke avond van een 6-gangen menu genieten met meerkeuze in soep, hoofdgerecht en dessert. Ook het voorgerecht werd aangepast. Nog nooit werd ik zo in de watten gelegd op reis. De omgeving is ook rustig en mooi en het hotel ligt vlakbij de liften van de Hochzeiger. Ik zou meteen terug boeken hier. Ook de wellness is fantastisch ! Een ideaal hotel voor wie wil herbronnen en van rust houdt. Rond het hotel valt er niet echt veel te beleven, dus wie graag in een toeristisch centrum zit, zal het hier misschien iets minder leuk vinden. Maar voor wie niet in de drukte wil belanden, dan is dit ideaal gelegen. Het Pitztal is ook prachtig ! Er zijn genoeg wandelingen en voor elk wat wils.
Gereisd met partner in juli 2014

Voor herhaling vatbaar

Smets gaby, 5-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super lekker eten,vriendelijke bediening,mooie kamer en prachtige streek!Wij gaan volgend jaar terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Geweldig

patrick, 28-7-2013

Zeer goed hotel,mooie wandelwegen in de omgeving ,personeel super ,restaurant uitstekend ,eten zeer lekker ,mooie grote kamers en zeer netjes ,in een woord super hotel
Gereisd met partner in juli 2013

Dit nooit meer

greta_hemeleers, 3-7-2013

Ongezellig hotel.

Zeer duur wat te betalen dranken betreft (wij zijn geen Nederlanders, dus zien niet op een euro).

Eten was lekker, maar restaurant is niet gezellig, je zit zo kort tegen je buur, je kan mee uit zijn bord eten.

Personeel was vriendelijk, maar toen wij vertrokken was er een weg afgesloten, zonder aanduiding van omleiding, er werd ons hierover in het hotel niets gezegd. Wij konden zelf maar uitzoeken hoe wij moesten rijden.

Gereisd met partner in september 2012

Schitterend hotel met prachtige ligging !!!

John mestdagh, 1-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is zeer verzorgd en de bediening is super vriendelijk. Het eten is er echt top voor groot en klein. Prijs/ kwaliteit uitstekend. Voor halfpension krijg je echt wel veel meer. Wellness ruimtes zijn gewoon perfect. Privé Wellness voorzien waar kinderen niet toegelaten zijn, een algemene Wellness met zwembad, bubbelbad, sauna en relaxruimte voor iedereen. Op wandelafstand van wandel- of skilift. Aan het hotel een prachtige ligweide waar je volledig tot rust kan komen. Kamers worden elke dag gekuist en voorzien van handdoeken, slippers, badjassen en ... Vanaf 14u tot 17u buffet met gezonde salades, soep, taart en fruit. Er is een speelruimte voor de kinderen, fitness voor de ouders en schoenruimte voor de wandelaars.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

tophotel-unieke comb. kindvriendelijk/kwaliteit

wesley matthys, 29-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel goed hotel, echt een aanrader!! Wij waren echt in de wolken van alles in dit hotel. De combinatie kindvriendelijk en toch een heel goed hotel voor volwassenen (heel lekker en verzorgd eten + mooie en veel faciliteiten), dat kom je echt niet veel voor. En in dit hotel wel…

Er zitten daar veel Belgen, wat duidelijk een maatstaf is voor kwaliteit, vind ik. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie streek ook trouwens.

Wij zijn nu al overtuigd dat we nog eens gaan teruggaan naar dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2012

2 ° maal in hotel Andy

steve, 19-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gingen dit jaar voor de 2 ° maal naar Hotel Andy na onze goede ervaring vorig jaar. Het was opnieuw zeer goed maar een klein minpintje vonden wij dat het eten iets minder was dan vorig jaar. Het was lekker maar vorig jaar vonden wij de keuken iets verfijnder. Ik vermoed dat er nieuwe kok is? Voor de rest blijft het personeel super en heel behulpzaam. De kamers waren opnieuw tip top in orde. Ze hebben ook het zonneterras vernieuwd en dat is gewoon zalig geen beetje wind en zeer stil. De buitenjaccuzi daar werd vorig jaar op toegezien dat na 17u30 er geen kinderen meer kwamen dit jaar werd dit niet meer gedaan met als gevolg dat velen hun kinderen daar nog lieten naar toegaan met de gekende gevolgen qua decibels (iets wat eigenlijk meer aan de opvoeding van de ouders ligt dan aan het hotel...). Voor de rest blijft dit hotel gewoon een topper!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Top!

Gert Van Dingenen, 16-8-2012

In juli geweest met 2 tieners. Eten is zeer goed. Hotel ligt vlak bij lift en toch is het zeer rustig. Een aanrader voor mensen die graag wandelen en van rust houden in de zomer. In het hotel zelf zijn kinderen die spelen etc dus als je in het hotel en zwembad van absolute rust wil genieten dien je een ander hotel te nemen (voortgaand op opmerking van iemand hier).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Andy bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andy in Jerzens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Andy scoort een 9.64 uit 10 op basis van 99 reviews.