Hotel Alpenfriede ***

Alpenfriede
7,9

• Ligging t.o.v. pistes8,1

86 reviews over Hotel Alpenfriede in het Nederlands

Goed Hotel veel veranderd.

Mart Snoeren, 18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aanrader all inclusive pakket prima lunch goed avond buffet.

mooie omgeving met een bezoek aan Wildspizbaan naar boven bij helder weer een pracht van een uitzicht dat je kunt bekijken vanaf een groot bordes.Verder is er een permanente bus verbinding om overal in de omtrek plaatsjes te bezoeken.

Verder heeft er recentelijk een verbouwingplaats gevonden met een aanbouw en nieuwe kamers voor oudere mensen is het veel trappen klimmen om boven te komen er is wel een lift aanwezig maat de laatste verdiepingen moet je met de trap naar boven wel was de beheerder bereid om te helpen met het naar boven brengen van de koffers.Een min puntje vind ik wel dat dat de receptie dikwijls onbemand is en dat de sleutels van de kamers die overdag ingeleverd worden en open en bloot op de balie blijven liggen zonder toezicht.Wij waren hier voor de tweede keer.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel

H. Weijters, 21-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Alpenfriede ligt in Jerzens in het Pitztal. Dit dal is ongeveer 40/45 km lang en Jerzens ligt vrij vooraan. Dit houdt in dat wanneer je naar de Pitztaler Gletscher wilt of het wandel/skigebied van de Rifflsee (deze liggen helemaal achterin het dal) dat je daar een dik half uur voor nodig hebt om te komen. Het openbaar vervoer is overigens goed.

Het hotel is prima, zeker de prijs/kwaliteitverhouding. Personeel (m.u.v. jongen aan receptie) is erg vriendelijk. Eten en kamers goed. Sauna prima.

Gereisd met partner in september 2015

Fijn, netjes en goed

Fan. Versleijen, 19-7-2015

Een goed 3* hotel op een mooie locatie. Nette, ruime kamers. Goed eten met gedeeltelijk keuzemenu.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima Hotel

Frans Kuipers, 29-9-2014

Fijne week vakantie gehad. Schone kamers, vriendelijk personeel en goed eten en drinken.

All inclusive prima verzorgd. Als mensen dan zeuren over dat ze moeten betalen voor een kopje koffie, vertel er dan ook bij dat alles wat buiten de all in formule valt voor de helft van de prijs is.....

De omgeving is werkelijk prachtig. Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen!!

Gereisd met vrienden in september 2014

prijs/kwaliteit super

urbain, 12-8-2014

We hebben een zeer goed verblijf gehad in dit hotel.

Alles was dik in orde,zeker voor de prijs die je betaald.

Een ganse dag alles wat je maar wenst.

Het personeel was super vriendelijk en de baas ook:-)

Enig probleem:Als het hotel volzet is,dan is de parking te klein.

Dit word tegen volgend jaar opgelost.

Gereisd met vrienden in juli 2014

leuk hotel

saskia, 26-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben een heerlijke wintersport vakantie hier in jerzens! Om te beginnen een mooie kamer, aparte kamer met slaapbank voor de kinderen. Goede bedden en over het algemeen zeer lekker eten. Je kan altijd iets niet zo lekker vinden. Simpel maar prima ontbijtbuffet. Personeel over het algemeen vriendelijk, al kregen we wel een opmerking over de volle borden van de kinderen die mee terug gingen. Ze lusten nou eenmaal niet alles...Leuk skigebied, met gelukkig voor de kinderen een nederlandse leraar. Deze kerst in totaal maar 9, maar worden er meer als het drukker wordt. Blauwe pistes vielen mij tegen (lijken meer rood), maar ik ski nog niet zo heel lang, gebied fiss/ladis was voor mij makkelijker en ontspannender vorig jaar. Maar wij hebben een prima skivakantie!
Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Leuk All Inclusive Hotel.

Henk, 7-8-2013

In Juli zijn wij met 2 personen naar Hotel Alpenfriede geweest.

3 jaar terug waren wij hier ook geweest en dat was goed bevallen.

Personeel van de receptie, de bediening en de schoonmaak allemaal even vriendelijk en niks op aan te merken.

Het eten is prima. Extra compliment voor de buffettten waarbij je zelf eten uit de keuken haalt.

Barman kijkt serieus maar doet goed zijn werk!

1 minpuntje dat de koffie buiten koffietijd niet all-inclusive was.

Wij hebben in alle opzichten een super vakantie gehad.

Allemaal nogmaals bedankt hiervoor!

En ga zo door, dan doen jullie het goed!

Eigenlijk vonden wij het nog beter als 3 jaar terug!

Voor ons in ieder geval een reden om weer eens terug te gaan.

Ook was het weer super mooi en de gezellige medegasten waren nog 2 niet te vergeten ingredienten die deze vakantie voor ons compleet maakten!

Henk en Carolina Jeurninck

Gereisd met partner in juli 2013

Voor herhaling vatbaar

Esther Postma-Bakker, 1-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

In juli 2013 hebben wij met het gezin 2 weken in hotel Alpenfriede gezeten. Eerst geschrokken van de mindere recenties maar wij hebben genoten. Nette, schone en ruime kamers. Eten heerlijk en zeer gevarrieerd. Alles werd ruimschoots bijgevuld. Personeel en baas zeer vriendelijk. Niet 1 keer genegeerd aan de bar. Zelfs onze zoons van 6 en 10 jaar konden bestellen wat ze wilden en er werd gewoon naar ze geluisterd. Mooie omgeving en zeker voor herhaling vatbaar. Een klein minpuntje is dat een kopje koffie na het avond eten niet in het all inclusive concept zit. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

EEN SUPERWEEK GEHAD

Vos, 1-8-2013

We zijn een week te gast geweest bij hotel Alpenfriede. Wij hadden de reis geboekt via een reisburo bij ons in het dorp.

Vlak voor dat we weg gingen las ik de beoordelingen op zoover.

WE WAREN ERG GESCHROKKEN.

Maar zijn toch vertrokken naar hotel Alpenfriede.

Maar........ Toen we daar aankwamen, niks dan goeds over het hotel.

De kamers waren keurig netjes en schoon.

De bedden waren prima (Mijn man is lang,past niet in ieder bed) We hebben gevraagd naar 2 matrassen die we op de grond konden leggen. Binnen 10 minuten werden ze gebracht door de meneer van de receptie.

Het eten was ook prima. Natuurlijk is er wel een keer iets bij wat je minder lekker vind, maar dat heb je thuis toch ook wel!!

Er was iedere dag genoeg te pakken van de saladebar.

Het ontbijt was ook goed.(en nooit meegemaakt dat het op was)

De kok probeerde het iedereen naar de zin te maken. En heeft zelfs voor ons de speciale kaiserschmarren gemaakt. SUPER!!

We hebben een superweek gehad.

Genoeg te doen in de buurt!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Dit hotel verdient een goede beoordeling

Miep blonden, 27-7-2013

De boeking van het hotel via zoover ging prima.

Nadat we van tevoren de negatieve beoordelingen gelezen hadden,waren we benieuwd hoe het zou zijn . We werden hartelijk ontvangen, de kamers waren prima en het was ook goed. De Barman is stug maar doet zijn werk in stilte.

De rest van het personeel inclusief de koks zijn vriendelijk.

Nadat we met een defecte motor laat op de avond werden terug gebracht naar het hotel, stond het personeel klaar om te vragen of we alsnog wilden eten ondanks het late tijdstip. Dit hotel. Is beslist een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenfriede bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenfriede in Jerzens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenfriede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenfriede scoort een 7.91 uit 10 op basis van 88 reviews.