Hotel Sport-Wellnesshotel Tirolerhof ***

Hotel Sport-Wellnesshotel Tirolerhof
Sport-Wellnesshotel Tirolerhof
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sport-Wellnesshotel Tirolerhof bij:

39 reviews over Hotel Sport-Wellnesshotel Tirolerhof in het Nederlands

Geen tweede keer voor ons

Peetje, 5-2-2017

Het is een mooi hotel, waar ze veel meer uit kunnen halen , even een paar puntjes , als je s'middags rond vijf uur wilt douchen zijn deze lauw warm , er loopt echt te weinig personeel , ik werd er zenuwachtig van hoe ze heen en weer renden , tijdens het eten ( had het gevoel bij hotel van keten te zitten ,) alleen daar is het eten even beter, over smaak valt niet te twisten, maar ik vond het echt niet lekker , heb het ook vaak laten staan , had de indruk dat het kant en klaar maaltijden waren .

Wat ik als vervelend heb ervaren dat je iedere avond met het eten je drank moest afrekenen ,

De sauna was mooi maar voor de vele gasten iets wat klein en jammer dat er niet wat bekers staan om water te drinken nu sta je uit een kraan te drinken

Ik kan er een heel verhaal van maken , maar al zou er meer personeel zijn geweest en alles iets persoonlijker was geweest een warm douchje , beter eten dan zou het een tophotel zijn , voor nu geef ik het echt een onvoldoende en ga ik er nooit meer heen

Gereisd met partner in januari 2017

Schitterende ligging

Nel, 16-9-2016

Heerlijke week gehad in Itter.
Gereisd met vrienden in september 2016

Zalige vakantie

Roger De Koning, 21-8-2016

Zeer goede prijs voor wat je allemaal krijgt!! Mooie kamers, lekker eten en zeer goede e-bike. Goede fietspaden en mooie omgeving om te fietsen en wandelen !!
Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer fijn en goed Hotel, voor herhaling vatbaar !

Fred en Joke., 2-8-2016

Zeer vriendelijke eigenaars, en het personeel staat ieder moment v.d. dag klaar voor de gasten.

Het hotel is keurig onderhouden, en gezellig ingericht.

Het ontbijt is uitgebreid, het avond eten is voldoende, goede kamers, lift aanwezig,

Fijne en goede E-Bike,s

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig hotel met goede service

rob van gool, 2-8-2016

Prima hotel met goede service en een prima prijs kwaliteit verhouding.

Mooie kamer heerlijk uitgebreid ontbijt buffet en heerlijke wellness ook het diner was heerlijk. Wij waren in de zomer en hadden bij ons arrangement fijne elektrische sportfietsen waar we heerlijke fietstochten mee hebben gemaakt.

Dit hotel is echt een aanrader zeker in de zomer!

Gereisd met partner in juli 2016

Goed hotel voor wandelingen en fietsen

willem, 23-6-2015

Ligt prima voor wandelen en fietsen. Mooie natuur in de naaste omgeving. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon en ruim met elk eigen balkon.
Gereisd met partner in juni 2015

Praktisch familie hotel voor de wintersport

Familie Boshoven, 22-2-2015

Zo juist terug gekomen van de wintersport vakantie. Dit hotel ligt behoorlijk centraal indien u in meerdere dorpen wil skieen (Elmau, Brixem, etc) en over eigen vervoer beschikt. Ook is er tegen over het hotel een bushalte. De hotel kamer is recentelijk gerenoveerd (incl. kluis) en heeft een zeer nette (maar relatief kleine) badkamer. Het ontbijt is is voldoende gevarieerd. Wel is relatief weinig personeel om de drukte aan te kunnen. Hierdoor waren er regelmatig geen broodjes, thee water, eitjes etc. Maar door het personeel in te lichten werd dit relatief snel opgelost. Het avond eten was van redelijke kwaliteit. Sommige avonden was er een buffet (Italiaans, Oostenrijks) en anders kon er een keuze gemaakt worden uit 3 gerechten (waarvan 1 vegetarisch). Het restaurant personeel was niet altijd even vriendelijk maar het andere personeel stond ons altijd vriendelijk te woord.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Mooi hotel met fantastische wellness!

embuikema, 18-2-2015

Dit jaar voor het eerst een korte skivakantie gekozen en dat is mogelijk in dit hotel. De kamers (2) lagen mooi in een nisje en waren heerlijk ruim. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en met voldoende keuze. Het uitgeserveerde diner is heerlijk en de buffetten op de andere 2 avonden waren prima. Hierbij een groot saladebuffet. Uiteraard is het eten Oostenrijks, dus verwacht niet hetzelfde als in Nederland; zie overige beoordelingen. Wel heeft mijn voorkeur het menu, maar dat is persoonlijk. Verder alles top en vooral de sauna's zijn een groot pluspunt!!! En de eigenaresse is super aardig, bedankt voor de behulpzaamheid ivm mijn ski-ongeval :-(
Gereisd met partner in januari 2015

Prijs kwaliteit Ok, diensten kunnen veel beter

Anthony, 17-2-2015

Positief:

- zeer groot skigebied, makkelijk bereikbaar, korte afstand van België

- kindercreche in Hopfgarten

- prijzen skipas, drank en eten op de piste

Negatief:

- Hotel is eigenlijk een 3*, geen 4*, verouderd, maar renovatieproces is lopende

- zeer strikte uren restaurant:

* vóór 8u geen ontbijt mogelijk, je komt dus rijkelijk laat aan de piste

* avondeten tussen 18:00 en 19:30. Om 19:30 wordt het buffet resoluut weggehaald. Dus, als je nog in de sauna of het zwembad wil moet je zeker op tijd stoppen met skiën en een après ski zit er al helemaal niet in

* Wifi wordt om 23:00 afgezet en pas terug om 07:00 aangezet. Als je dus laat nog wil surfen of je bent een vroege vogel (door een baby bvb) zorg dan dat je boeken of zo mee hebt...

* zeer veel assertieve Nederlanders die graag druk doen, vooral aan het buffet. Het was soms "vechten" voor je plaats in de rij, owee als je zelf niet assertief bent, dan kan je die laatste croissant of stukje kaas op je buik schrijven

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

super prijs/kwaliteit

Stevens Patrick, 9-2-2015

Groot hotel met mooie moderne kamers, onthaal was heel vriendelijk en op alle vragen werd onmiddellijk gereageerd. Ontbijt was excellent, ruime keuze en meer dan voldoende. Het eten was voor ons gezien de prijs die wij betaalden, € 625,00 pp inclusief 6 dagen skipas = € 250,00 blijft dus over € 375,00 wat neerkomt op € 52,00 per dag voor slapen, ontbijt en avondmaal . wel ik zou iedereen die hierover klaagt de raad willen geven zelf mansen voor dit bedrag te slapen leggen en eten te geven en een zwembed opwarmen en een saunaruimte inrichten , .... veel geluk. Het eten was dus goed. Verder waren de mensen in de bediening uiterst vriendelijk en was er hen niets te veel. Het zwembad kon wel wat warmer zijn en wat het rumoer betreft , wel ja als er kinderen spelen , wat verwacht je dan dat ze stil zijn ? .... Wij waren zeker tevreden over ons verlof en komen meer dan waarschijnlijk terug! Een dikke pluim voor het ganse team.
Gereisd met partner in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport-Wellnesshotel Tirolerhof in Itter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport-Wellnesshotel Tirolerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sport-Wellnesshotel Tirolerhof scoort een 7.13 uit 10 op basis van 42 reviews.