• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Hotel Waldschlössl in het Nederlands

Ischgl, waar anders?

Aad Kraakman, 3-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn eind maart nog een paar daagjes wezen skiën in Ischgl. We hadden daags voor aankomst geboekt. Reservering lag bij aankomst klaar. Knus Garni Hotel aan de piste. Beetje omhoog lopen in de achtertuin en je glijd zo naar de dalafdafddaling. Klein stukje lopen naar de Silvrettabaan en omhoog. Aan het einde van de dag even bovenlangs door skiën en je staat weer voor de deur. Aan het einde van de middag, in het zonnetje voor het hotel nog even lekker buiten zitten met een biertje uit de kleine hotelbar. Onbijt eenvoudig maar voldoende keuze. Al met al een leuke plek om aan het einde van het seizoen nog even te vertoeven. Nette bediening en goede service - mijn skibroek was stuk en die werd even gerepareerd.
Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldschlössl in Ischgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldschlössl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waldschlössl scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.