Hotel Solaria ****

7,7

WebsiteLink naar website

• Ligging t.o.v. pistes8,1

29 reviews over Hotel Solaria in het Nederlands

Pas op voor je Creditcard!

Bernard-Jan, 21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

voor de 10e keer in Ischgl, nu dit hotel:

In februari enkele dagen verbleven in Hotel Solaria, een bijzonder mooie kamer en super schoon, maar we vonden het ontbijt tegenvallen voor deze prijs.

met name het broodbeleg, kleeft aan elkaar en heeft een koelingsmaak, niet lekker vers, wel goed een kok achter het buffet die a la minute eitjes op wens klaar maakt, spiegelei, roerei etc., maar het beleg is een afknapper.

Op de afreisdag wilde we betalen, en er bleek een groot bedrag van de creditcard te zijn afgeschreven, kijk..laat ze vooraf even mededelen dat er een bedrag word afgeschreven van je creditcard, dan heb ik er geen problemen mee, maar zonder te vragen of toestemming vind ik hoogst brutaal.

De plussen en minnen even op een rijtje:

+prachtige hotelkamer(schoon)

+medewerkers in restaurant super vriendelijk

+mooie faciliteiten

-zeer, zeer duur hotel.

-erg ver lopen naar de skiliften.

-ontbijt een afknapper

-ongevraagd geld van de creditcard afgeboekt.

wij komen hier niet meer terug.

Gereisd met vrienden in februari 2016

mooi hotel maar te duur!

Cees, 14-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi hotel, gemoderniseerd, kamers goed, ontbijt erg mager voor zo´n duur hotel.

Tweehonderd! euro per persoon voor een standaardkamer met ontbijt is toch écht veel te prijzig!

Van mijn ceditcard werd ongevraagd geld afgeboekt (de helft van het totaalbedrag) terwijl de oudere mannelijke bediende uitdrukkelijk gezegd heeft dat de card alleen als een soort borg diende...echt brutaal!!

Verder ligt het hotel niet fijn bij de liften, het is nét te ver lopen.

Voor mij niet meer!

Gereisd met vrienden in januari 2016

mooi hotel, prachtige kamers , super keuken.

Yolanda van Huisstede , 12-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

klantvriendelijk personeel, hotel met veel extra's zoals een mooie sauna, fitnessruimte en leuke bar waar ook na het skiën iets lekkers van het huis is. De keuken is formidabel. Mooie schone kamers.
Gereisd met partner in januari 2013

Dit is echt vakantie!

Jeroen Aalbers, 19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Na 7,5 uurtjes rijden arriveren wij bij het rustig gelegen hotel. De behulpzame huismeester brengt onze koffers alvast naar de kamer. Bij de vriendelijke receptioniste liggen onze skipassen al klaar. De schone kamers zijn van een uitstekend afwerkingsniveau. Wat zijn hier een mooie materialen gebruikt. In het prachtige restaurant worden we iedere dag verwend met een heerlijk goed gepotioneerd 5 gangen diner. Ik zelf eet vegetarisch en eet hier heerlijk. In de gezellige bar worden we altijd vriendelijk geholpen. De drankjes zijn normaal geprijsd. Het zeer uitgebreide ontbijtbuffet is iedere morgen, mede door de huisgemaakte jam een ware traktatie. De ski's huur ik bij de skiverhuur in het hotel, gewoon naast het grote 'skiraum'. De lift is op loopafstand. Na het skiën staat er een smakelijke traktatie klaar. De prachtige wellness is van alle gemakken voorzien. Alle medewerkers bij Solaria zijn onvoorstelbaar vriendelijk en behulpzaam. Het is mogelijk om in het Nederlands te reserveren!
Gereisd met vrienden in december 2012

Top Hotel

Carin , 13-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij aankomst een vriendelijk ontvangst.

Mooie nette ruime kamer!

Heerlijk eten met zeer vriendelijk personeel.

Ligging hotel ten opzichte van de piste perfect.

Zeer ruime wellness met verschillende sauna's, ruim zwembad en wihrlpool.Top vakantie gehad, volgend jaar weer

Gereisd met partner in februari 2013

Super ontpannende wintersport vakantie

Fam Schipper, 5-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben als gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen met de leeftijd

13 en 7 jaar een prima week in Hotel Solaria gehad.

Wij verbleven in een ontzettend mooie ruime suite met tv met internet,

De suite bestond uit een ruime slaapkamer en een ruime woonkamer met een zithoek en een bank die beiden tot bed gemaakt konden worden.

Een badkamer met een aparte douche cabine en een ligbad met whirlpool.

Elke dag werd onze kamer keurig schoongemaakt.

Voor de hele week een eigen badjas voor gebruik van de uitgebreide wellness inclusief zwembad.

Het hotel beschikt over gratis wifi.

Het ontbijt en avondeten was altijd weer een geweldig begin en verrassend eind van de dag dankzij de goede keuken en het zeer vriendelijke personeel!

Warme droge skischoenen dankzij de ruime ski kelder van waaruit je gemakkelijk de piste kunt bereiken!

Elke middag kun je in de bar van het hotel terecht voor een rustige apre's ski met heerlijke hapjes!

Kortom een geweldige vakantie!Volgend jaar gaan we weer!.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

goed hotel

willem vd woude, 28-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met vrienden een weekje in hotel Solaria geweest. helemaal TOP.

service en de bedienging geweldig.

Het eten was perfeckt,elke dag wat anders, met een goede wijnkaart.

de kamers zijn schoon en netjes,het beddegoed wordt elke dag anders

opgemaakt.mooi uitzicht van uit je kamer.

winkels op loopafstand.

De ligging van het hotel to.v. de liften is maar 3 min lopen.

Al met al een prima hotel,zo als het nu lijkt kom ik er volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in februari 2013

voor herhaaling vatbaar

vanherck, 23-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel solaria was super.Het hotel is mooi.Het personeel is vriendelijk.De kamers zijn kraaknet. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.Het hotel is wel prijzig maar zijn geld waard!Bij aankomst zijn we pas in de nacht aangekomen en er stond een bord met beleg en broodjes klaar.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

wij zijn de hele week in de watten gelegd

berry, 21-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 2 families hebben we afgelopen week in Solaria gelogeerd. Men dat er alles aan om het verblijf te laten slagen. Niets is in feite te veel. Goede keuken, gezellige bar. Wij hadden een mooie suite met alles erop en eraan.

Complimenten aan de directie en staf van Solaria.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Mooie ligging centraal in Ischgl!!!

Frans Vos, 20-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super Hotel met zeer vriendelijke bediening en waar voor je geld!!!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Solaria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solaria in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solaria scoort een 7.74 uit 10 op basis van 32 reviews.