Appartement Julia **

1 review over Appartement Julia in het Nederlands

SLECHTE ERVARING

Glenn Van Hoof, 14-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes3

Hebben dit jaar tijdens de afsluit in Ischgl in Haus Julie verbleven. Is een aaneenschakeling geweest van slechte ervaringen. Eerst werden we uitgescholden omdat we 3u later toekwamen dan voorzien. Hadden kamer gevraagd vanaf vrij 21u maar door files pas om middernacht toegekomen. Verder kwam de dame te pas en onpas binnen in onze kamers. Verplaatste onze persoonlijke spullen, nam kleren weg van bed en vouwde deze op en terug de kast in. Misschien leuk volgens sommige mensen maar van persoonlijke zaken dien je af te blijven. Tijdschriften werden weggegooid "omdat ze op de grond lagen en die zaken zijn toch om weg te gooien, niet?". Verder was het ontbijt de laatste dag een schande, broodjes van 2d geleden, amper te snijden. Akkoord dat het de laatste dag van het seizoen was maar halve kan koffie, overschot van vlees etc. kan echt niet!! Wij betalen toch voor een volwaardig ontbijt? Verder weinig contact met de dame van het huis, héél nors!! Voor ons zeker géén tweede keer meer!!!
Gereisd met vrienden in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Julia in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Julia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Julia scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.