8,8

• Ligging t.o.v. pistes9,0

2 reviews over Appartement Haus Wolf in het Nederlands

E.B., 8-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Helaas heb ik het verkeerde Hotel beschreven. Ik bedoelde Haus GOLFAIS van de Familie Wolf.
Gereisd met vrienden in januari 2008

E.B., 8-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier met onze kinderen van 14 en 13 geweest en hebben hier een fijn, ruim en schoon appartement gehuurd. De service was prima en de ligging perfect. Vanaf ons balkon keken we uit op de piste en twee belangrijke liften. De supermarkt was zeer dichtbij en de skihuur onder het appartement was ook handig. Daar was ook zeer goede service, bovendien konden we kostenloos onze ski's voor een dag omruilen voor snowboards en schoenen.

Ik vond het heerlijk dat alles dat we nodig hadden op steenworp afstand lag.

We konden naar huis skien en borgen onze ski's op na 20 meter gelopen te hebben.

Via een tunnel en totaal 5 min. lopen kwam je boven in het dorp met alle restaurants en winkels. Ook daar komt een piste uit en zijn liften. Echter, daar is meer drukte en uitgaanslawaai.

Op tijd boeken en geluk hebben want Ischgl is zeer populair en altijd flink vol!

Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Wolf in Ischgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Wolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Wolf scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.