8,4

5 reviews over Hotel Sport Penz in het Nederlands

Mooie vakantie.

., 21-12-2013

Het Hotel Penz West ligt op loopafstand van de luchthaven van Innsbruck. In circa 15 minuten is men met de bus aan het centraal station. We hadden een hoekkamer op de bovenste verdieping met uitzicht op de luchthaven, wat de kinderen goed beviel. Een uitgebreid ontbijtbuffet is er al vanaf 05:00 uur.
Gereisd anders in december 2013

Mooi hotel bij de luchthaven.

., 10-11-2013

Aanbevelenswaardig hotel voor korte ski-vakantie bij aankomst met een eigen auto. Hotel ligt direct bij de luchthaven Innsbruck, wat echter niet stoort door de weinige starts en landingen.
Gereisd anders in november 2013

Mooi hotel in Linz.

., 7-10-2013

Mooi hotel in Linz. Direct bij de luchthaven gelegen, dus perfect voor zakenreizigers. Kamers goed, eten goed, alles goed!
Gereisd anders in oktober 2013

Park, Sleep & Fly.

., 22-9-2013

We zijn al verschillende keren in het hotel Penz geweest, altijd wanneer we een vlucht van Innsbruck geboekt hadden. Ze hebben er een goede aanbieding, namelijk dat je er je auto tot twee weken gratis mag parkeren (= Park, Sleep & Fly). Het hotel ligt op een paar minuten lopen van de vertrekhal. De kamer is groot genoeg voor 3 personen, maar er zijn wel een paar gebruikssporen. In de buurt van het hotel is er niet veel te doen - het ligt buiten het centrum. De verbinding met het openbaar. vervoer naar het centrum en terug is zeer goed (bus F). Het ontbijt is uitstekend en vindt plaats in een mooie, lichte ontbijtzaal. Het hotel Penz is voor een vertrek van de luchthaven van Innsbruck perfect en wij zullen in elk geval dit hotel opnieuw boeken.
Gereisd anders in september 2013

Goed en schoon hotel.

., 8-7-2013

We gebruiken dit hotel regelmatig, als we vanaf luchthaven Innsbruck vertrekken. Het is ideaal. Het voertuig kan men voor een klein bedrag op de parkeerplaats van het hotel laten staan en te voet (
Gereisd anders in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sport Penz**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport Penz in Innsbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport Penz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sport Penz scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.