Hotel Schwarzer Adler ****

Hotel Schwarzer Adler
Schwarzer Adler

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schwarzer Adler bij:

1 review over Hotel Schwarzer Adler in het Nederlands

niet ons hotel

stefan_3, 18-8-2013

We waren naar dit hotel gegaan aangezien ze een airco hadden. In onze vakantie was het hiet 34+. helaas die werkt niet tijdens ons verblijf, na een kamer wissel werkte deze ook niet. De airco was niet berekend op de cappactied die nodig was. Dit was ons niet verteld bij het inboeken.

Innsbruck is een stad die zich voordoet als of ze een mega stad zijn. misschien dat wij het juist daardoor niks vonden.

Het eten is matig ik vind dat je meer mag verwachten van een 4 stern hotel. de rest is netjes en het personeel helpt zo goed mogelijk waar het kan.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Innsbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwarzer Adler scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.