8,8

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,0

4 reviews over Pension Menghini in het Nederlands

Prima pension als tussenstop naar Italië!

familie E., 18-8-2009

Op de heenreis nachtje geboekt bij dit pension. Werden hartelijk ontvangen, eigenaar hielp meteen met plaats voor onze vouwwagen. Nette, schone kamer met stapelbed. Ontbijt was ook erg goed. Wij waren erg tevreden!
Gereisd familie in augustus 2009

Goed verzorgd hotel voor doorreis

P. Jakobs, 9-8-2009

Voor onze reis naar Italië hebben we in dit hotel de overnachting geboekt. Alles naar wens. Zelfs onze vouwwagen moscht inde prive parkeergarage staan! Eigenaars erg gastvrij. Ontbijt was ook heerlijk. Familie kamer met stapelbed voor de jeugd was netjes . Echt een aanrader
Gereisd familie in juli 2008

jan pluijmen, 9-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Op doorreis naar Italie hebben we op de heen-alswel op de terugweg overnacht in het knusse en gezellige pension van de Hallerfamilie. Wij voelden ons snel thuis en dit werd alleen maar vestevigd doordat we met ons viertjes aanpakten bij een geweldig noodweer en de boel daar spontaan onder water dreigde te lopen. Wat waren ze dankbaar!! Een kleine tip voor ´n evt. bezoek, praat eens even over de tijd dat Hans in Nederland

heeft gewerkt-Vaals- en je breekt ´n hoop ijs en gaan onvermoede gevoelens van nostalgie bij hem werken.

Fijne mensen, keurige behandeling, niet duur en vlak bij de Italiaanse grensovergang. EEN AANRADER!!

Gereisd anders in mei 2006

Leon de Gooijer, 23-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goedkoop Pension aan de rand van Innsbruck, rustig gelegen, vlakbij het Olympisch- en voetbal stadion. Openbaar vervoer op loopafstand te bereiken, paarkeergelegenheid voor de deur. Ze hebben zelfs een heel klein zwembadje in de tuin. Kamers zijn netjes en vrij nieuw, met balkon. Ideaal voor iemand die op doorreis is, of voor een paar dagen Innsbruck.
Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Menghini in Innsbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Menghini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Menghini scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.