Hotel Alphotel ****

7,9

Weer vandaag2°-2°

• Ligging t.o.v. pistes7,6

5 reviews over Hotel Alphotel in het Nederlands

vlakbij de snelweg en megastores

mv, 10-4-2017

lekker hotelvlakbij de magastores en met de bus halte voor de deur

binnen 10 min in de stad of 15 min bij de luchthaven

Gereisd met partner in april 2017

geweldig hotel

Jan Debey, 21-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Centraal gelegen, goede verbindingen naar elders, mooie kamers, ontbijt met talloze mogelijkheden, vriendelijk personeel. Vooral belangrijk hotel in Bernhard Höfelstrasze 16 heeft een Nederlandse directeur.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooi verzorgd hotel

lars roks, 6-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kleine week in dit hotel verbleven. kamers prima verzorgd, elke dag schoongemaakt en bedden opgemaakt. ontbijt was een buffet met ruime keuze aan gezonde etenswaren. hotelbar was ook in orde. kortom, een leuk hotel, tegen een aangename prijs als je een paar dagen in Innsbruck doorbrengt!
Gereisd anders in januari 2015

Nooit meer

Martine, 16-2-2010

Op doorreis naar Italie hebben we in februari 2010, 1 nacht in dit hotel doorgebracht. Zelfs 1 nacht was te veel in dit hotel. We kwamen laat aan. Een kamer met dubbelbed was niet beschikbaar. Dit was nog het minst erge. Geschokt deden we de deur van onze hotel kamer open. Van een 4 sterren hotel verwacht je minimaal een schone kamer met heel meubilair. Wij hebben veel gereisd, maar zelden heb ik een dergelijk vieze en oude hotelkamer gezien. Op de tafel in de kamer had ooit een tafelkleed vastgezeten met klitteband; dit tafelkleed was verdwenen. Er was alleen een oude triplex plaat over. De tegels in de badkamer waren vies en omrand met gele oude voegen en schimmel. Er was schoongemaakt met een vieze doek, waardoor er zwarte vegen op de muur zaten. De 2 eenpersoons bedden waren oude houtenblokken met daarop een matrasje. De kamer was vergeven van stof. De verf op de muur was gebobbeld door schimmel. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Nooit meer voor ons in ieder geval
Gereisd met partner in februari 2010

cindy leo en robin, 22-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes4

we hebben hier 1 nacht gelogeerd ivm de vlucht naar nederland, wij kwamen ook op zondag aan en het app was tot zaterdag dus we hebben hier een nachtje geslapen, alles heel erg schoon heerlijk bad lekker ruim, bijna alle hebben een balkon, alleen de kussens mochten wat harder en het ontbijt was erg simpel. verder een prima hotel voor 1 nachtje
Gereisd anders in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alphotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alphotel in Innsbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alphotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alphotel scoort een 7.85 uit 10 op basis van 6 reviews.