Appartement Villa Rosa

• Ligging t.o.v. pistes9,0

7 reviews over Appartement Villa Rosa in het Nederlands

Geweldig appartement!!

Sven Van Cauter, 31-8-2014

Twee weken hier verbleven met mijn vrouw en twee jonge kinderen. We hadden alles wat we nodig hadden hier.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

vanderhoven rik, 16-6-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

reeds jaren onze jaarlijkse bestemming begin juli.

steeds kraaknet.alles voorhanden om zelf eten te bereiden.bakker en winkels op 50 meter.

zeer goede prijs:kwaliteit verhouding.

sauna turks stoombad snoezelruimte gratis.

Gereisd familie in juli 2007

Luc, 10-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als je op zoek bent naar gastvrijheid, rust, gezelligheid en lekker eten is Holzgau the place to be. Een ideale uitvalsbasis om te gaan skiën in Warth-Schröcken.

Vila Rosa is een van de toplocaties in het dorpje. Kort samengevat: ruime kamers, altijd proper, schitterende service en prachtige douches.

De bushalte voor de skibus is ongeveer 30m verder. Doordat de skibus slechts een beetje verder vertrekt heb je steeds een zitplaats. Bezoek zeker de Dorfalm en het Winklerhof.

Met andere woorden: EEN AANRADER!!!

Gereisd anders in maart 2007

Gretha de haan kuipers, 4-12-2006
    • Ligging t.o.v. pistes10

Ik wou even zeggen dat Villa Rosa,een PRACHTIG app Complex is .SCHOON en Netjes,we komen er al jaren ,en gaan met onze groep Skiérs met de bus iedere dag naar boven naar de hochtannenpas.Het is het hoogste top daar in de buurt richting Warth.Maar in het dorp zelf zijn ook piste's en een uitgestrekte langlauf baan.Wie mee wil kan mij wel mailen dan zul je zien dat het daar mooi is.Van 24 febr tot3 maart 2007.
      Gereisd anders in december 2006

Danny en Nathalie, 6-10-2006

Deze zomer waren we er terug voor de 4de maal

mooie appartementen, prachtige omgeving en ook de goede bediening in het hotel Neue Post niet te vergeten, zeer gastvriendelijk.

servus, en tot volgend jaar.

Gereisd familie in augustus 2006

Wim en Anja, 30-12-2005
      • Ligging t.o.v. pistes8

In de zomer verblijven wij altijd in Vila Rosa en in de winter verblijven we in het hotel, of het ons bevalt blijkt er wel uit dat we er deze winter voor het 26e jaar komen.

We beschouwen zowel het hotel als Vila Rosa als ons tweede thuis.

Gereisd anders in december 2005

Jeanne Jacobs, 1-5-2005
        • Ligging t.o.v. pistes9

Dit appartementencomplex is van de zelfde eigenaar als Hotel Neue Post.

Het zijn luxe appartementen, met fax,magnetron,afwasmachine,tv,balkon enz.

Dit complex is vrij nieuw.

Je kunt zelfs gebruik maken van de faciliteiten van Hotel Neue Post.

Toni, Rosi,Christian en Barbara zijn echte familiemensen en voeren dit ook door in hun leiden van hun hotel en appartementen.Echt de moeite waard.

De mooie gezonde en schone omgeving is natuurlijk meegenomen. WIJ KOMEN ER AL BIJNA 15 JAAR EN VELEN MET ONS!!!!!!

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rosa in Holzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Rosa scoort een 9.9 uit 10 op basis van 7 reviews.