Gasthof am Graben

Gasthof am Graben
am Graben

3 reviews over Gasthof am Graben in het Nederlands

Zal er zeker weer naar toe gaan!

Nicolle, 26-2-2013

Het is een fijn hotel/gastenhuis. Zeer kleinschalig maar wel gezellig. De kamers zijn eenvoudig met stapelbedden, kast en een wastafel. De wc's en douches (2 op onze afdeling) zijn buiten de kamer en gelukkig hebben we nooit hoeven te wachten. Wij waren zelfs met 9 personen en nooit op elkaar hoeven te wachten. Het ontbijt is voldoende en werd goed aangevuld. Heerlijke broodjes en verder kun je uit kaas en beleg kiezen. Yoghurt met musli en soms bleef er wat van de toetjes van vorige avond over. Het avond eten was iedere dag een verrassing en altijd even heerlijk (soep/hoofd/nagerecht). Het hotel ligt op een kleine afstand met de auto van de Schollenwiesen lift en de Hanenkamm (het grotere skie gebied)
Gereisd met vrienden in februari 2013

prima voor doorreis naar italie

jan, 2-9-2012

Heerlijk gasthaus! na 800 km te hebben gereden is het heerlijkk voor de kids om even lekker te spelen in de kleine speeltuin van het gasthaus.

Een prima restaurant op 1 km.

Ontbijt is goed maar niet heel uitgebreid, wel voldoende.

Kamers zijn prima!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Op doorreis naar Gardameer

iedo, 15-8-2012

We hebben hier, op doorreis naar Italie, 1 nacht geslapen.Voldeed ons prima voor 99 euro, een 3 pers. slaapkamer.Je kan hier niet dineren, maar een paar honderd meter verderop zit een uitstekend restaurant.

Vriendelijk personeel {eigenaars familie}.Klein speeltuintje zodat ons kind toch effe kon uitleven na een dag autorijden.Ontbijt is niet super de luxe maar was gewoon goed.Op doorreis zeker een aanrader, maar ik denk in de winter ook een zeer geschikte plaats.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof am Graben in Höfen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof am Graben zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof am Graben scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.