Hotel Alpengasthof Hubertus ***

• Ligging t.o.v. pistes8,8

10 reviews over Hotel Alpengasthof Hubertus in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mariska, 18-8-2017

Het hotel ligt aan een lange, steile bergweg. Het is iets verouderd maar wel schoon.

Wij waren er een week en hebben het in principe prima gehad, helemaal als je naar de prijs voor halfpension in het hoogseizoen kijkt. Maar het is ons wel een beetje tegengevallen.

We zaten in een kamer aan de bergkant, erg donker en klein. De bedden waren gewoon slecht, we hebben ons een breuk gelegen. De matrassen waren dun en oud en het bed kraakte. Dat was erg vervelend.

Het hotel hanteert strenge tijden voor de maaltijden en dat is wel een nadeel. Het eten zelf was prima, iedere dag keus uit twee hoofdgerechten. Er is geen ruimte om na het eten nog even gezellig te zitten, dat vonden wij erg jammer. 's Avonds is er dan ook weinig te doen.

Voor wandelen is het een goede locatie en de koeien lopen over de weg voor het hotel. Erg leuk!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig!!!!

Fam.Donker, 8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een heerlijk hotel , lekker rustig , ideaal voor wandelingen zo de bergen in. Het eten is prima en er wordt rekenschap gehouden met vegetariers. Zeer gastvrij en netjes. Wij waren zeer tevreden!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Waar voor je geld !

Berry, 3-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Afgelopen voorjaar voor het eerst bij de Hubertushof geweest. Echt een aanrader voor families met kinderen. Als je buiten het seizoen gaat krijgen kinderen gratis skiles, gratis uitrusting en een gratis skipas!

Het hotel ligt op de berg en vlakbij de piste.

Skigebied is beperkt van omvang.

Eten in het hotel is simpel maar prima.

Prima voor wie van rust houdt.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

gezellig familiehotel

karin, 2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kleinschalig familiehotel te bereiken op de skies via bospad. Heerlijk terras met prachtig uitzicht. Geen apresski meer huizelijk gezellig. Ideale ski locatie voor gezinnen waarbij de kinderen oud genoeg zijn om zelf te gaan skieen. Het gebied ik niet groot en daardoor overzichtelijk. A la carte gerechten van Hubertus zijn uitstekend. Halfpension ontbijt is prima maar het avondeten is wel erg eenvoudig.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

schoon en goed verzorgd

karin, 2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hubertus is een klein familiehotel met prima verzorgde kamers en een prachtige ligging. Op de skies te bereiken ( niet voor beginners!) Gebied is ideaal voor kinderen maar heeft geen apresski. De rodeltocht naar Loas is een echte aanrader!

Wij komen al meer dan 30 jaar regelmatig in dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

Topper

Manon, 3-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel ligt dichtbij piste. Bij voldoende sneeuw kun je zo naar de piste skieën.

De mensen van het hotel zijn super vriendelijk en de kamers ruim en schoon.

Ik kom hier zelf al 11 jaar en ben super tevreden over dit hotel. Helaas was het voor dit jaar al volgeboekt, maar anders was ik er dit jaar weer bij geweest!

Ik was overigens niet met een groepsreis, maar met mijn ouders, en nog meer andere familie. Een grote groep dus!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Jolanda, 26-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

We komen nu voor de 5e keer in dit ontzettend gezellige familiehotel. Voor kinderen is het hier ideaal om te leren skieën. Het skigebied is niet erg uitgebreid, maar wel erg rustig. Het eten is erg goed, niet luxe maar wel altijd keuze uit 2 menu's. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar de piste, maar dan heb je direct een warming up gehad. Terug skiën kan meestal wel. Hoteleigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. Kamers zijn ietwat verouderd. Het enige nadeel (voor mij persoonlijk) is dat er veel gerookt wordt. Verder goede kwaliteit/prijs verhouding.
Gereisd familie in januari 2006

Bavo, Lander, Gertie & Geert, 20-7-2006

Kamers zijn netjes en hedendaags. Ontbijt is zeker ok, het avondeten daarentegen is een tegenvaller. De ligging van het hotel is niet echt ideaal voor een zomervakantie, 20-tal minuten rijden voor je een noemenswaardig dorp tegen komt.
Gereisd familie in juli 2006

fam. hissink, 29-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij komen er al ruim 20 jaar en het is voor ons en onze kinderen een uitstekend skigebied
Gereisd anders in januari 2005

Tim Akkerman, 17-11-2003

Eenvoudig hotel met een zeer goede keuken, alles tegen lage prijzen. Een prima gebied om te leren skiën, echter te beperkt voor een gemiddelde of gevorderde skiër.

Hotel bevindt zich op de berg, waardoor erg afgelegen van faciliteiten (dorp is 1/2 uur rijden). Sauna/zwembad stelt niet veel voor, apresski is hier minimaal.

Hoteleigenaar is zeer vriendelijk en staat tevens in de keuken.

Gereisd anders in november 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpengasthof Hubertus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpengasthof Hubertus in Hochpillberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpengasthof Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpengasthof Hubertus scoort een 7.91 uit 10 op basis van 10 reviews.