Chalet Van Dik Hout

Van Dik Hout
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,5

9 reviews over Chalet Van Dik Hout in het Nederlands

Fantastisch chalet #2, beter wordt het niet!

van Ommen, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit chalet is van alle gemakken voorzien. Het chalet beschikt over alles wat men nodig heeft voor een onbezorgd verblijf in het Zillertal. Wij, 4 volw., konden heerlijk tot rust komen na een lange dag wintersport. Het chalet is modern, schoon, ruim en heeft een keuken die zich uitstekend leent voor het maken van een uitgebreide maaltijd.

De bussen richting de skiliften rijden af en aan en stoppen voor de deur. Wij kozen voor eigen vervoer (15-20 min rijden), voldoende parkeerplek bij de lift (eerste week februari). Onderweg voldoende mogelijk voor boodschappen/tanken/pinnen etc.

Het chatel ligt wat verder van het skigebied maar als er geen behoefte is aan apres ski of een druk centrum is dit perfect. Wij gaan komen zeker een keer terug!

Gereisd met vrienden in februari 2017

Prachtig chalet

Lydia Minnebach, 17-8-2016

Prachtig chalet 2,

alles erop en eraan .

Mooi en gezellig ingericht .

Lekkere bedden om te slapen .

Heerlijk om hier je vakantie te vieren met het

Schitterende uitzicht op t Zillertall .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastisch chalet

ckleijn, 19-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hele leuke vakantie gehad. Zijn hier nu twee keer geweest,week in de zomer en een week in de winter. Zeer mooi verblijf met een fantastisch uitzicht op het Zillertal. Fijn chalet waar het aan niets ontbreekt.Sfeervol ingericht. Heerlijk genieten bij de houtkachel na het skiën.Ruime kelder voor ski's met een wasmachine en droger.Zeer complete keuken met alles voorhanden wat je thuis ook gewend bent. Perfecte plek zowel in de winter als in de zomer. De skibus stopt voor de deur! Dit chalet is een absolute aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

In 1 woord geweldig!

C k, 19-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hele leuke vakantie gehad.Zijn hier nu twee keer geweest,week in de zomer en een week in de winter Zeer mooi verblijf met een fantastisch uitzicht op het Zillertal. Fijn chalet waar het aan niets ontbreekt.Sfeervol ingericht. Heerlijk genieten bij de open haard na het skiën.Ruime kelder voor ski's met een wasmachine en droger.Zeer complete keuken met alles voorhanden wat je thuis ook gewend bent. Perfecte plek zowel in de winter als in de zomer.De skibus stopt voor de deur!Dit chalet is een absolute aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

super

peter_paimj, 23-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig chalet, alles wat je nodig hebt is er.

Mooi uitzicht,

Fijne ruimte op de snowboardspullen te laten drogen, zeker als je met de bus meegaat.

Zelfs het weer was goed geregeld, een hele week een strak blauwe lucht. Op het balkon was het 20 graden, en dat in februari

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Zalig!

Brenda, 5-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een fantastisch chalet is dit!

Het voelde als thuiskomen. Prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Van een wasje draaien tot aan de perfect uitgeruste keuken, het was heerlijk! Ook met (kleine) kinderen is het goed goed toeven. Traphekje is zelfs aanwezig en voor de wat grotere kids een super leuk stapelbed.

Het uitzicht is op heldere dagen fantastich. Op het balkon heerlijk genieten van het zonnetje op de loungebank. Menig mens zit er thuis niet zo bij!

Wij komen heel graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Echt een chalet om van te dromen!

Tom Schot, 25-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het feest begint al op het moment dat je de berg opdraait naar boven toe.

Bij elke haarspeldbocht wordt het uitzicht mooier en mooier.

Eenmaal binnen in het chalet voel je je direct thuis. Alles is heerlijk schoon en mooi ingericht.

Wij waren hier in september voor een paar dagen en gingen daarna verder naar Italië maar we hebben echt getwijfeld of we wel verder wilde.

We komen zeker terug en dan in de winter want dan is het helemaal spectaculair. Ik zag al dat de skibus letterlijk onder het huis stopt en je zit op een steenworp afstand van de pistes.

Kortom een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Wow! Super plek!!

Randi Ezzi, 14-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een fantastisch mooi chalet! Een fijne plek en je komt er echt 'thuis'. Mooie rustige inrichting en een fijne indeling. Genoeg ruimte en het chalet is lekker fris en schoon! Ook is echt alles aanwezig, dus net zoals thuis. Dit is erg prettig. Er liggen handdoeken, theedoeken, hele keuken is goed uitgerust met een vaatwasser, oven, potten en pannen, servies, bestek. Zelfs een wasmachine en een droger aanwezig! Mocht er een kindje of meerdere kindjes mee zijn naar dit chalet, is dat heel goed te doen. Er is speelgoed, (en speelgoed wat niet van jezelf is, is altijd veel leuker!) een kinderbedje is aanwezig en er is een stapelbed. De bedden liggen overigens heerlijk! Uitzicht is werkelijk prachtig, je kijkt mooi uit over de bergen. Wij zijn er in september geweest, natuurlijk lag er toen geen sneeuw, maar ook dan is er genoeg te doen in de omgeving! En als de zon schijnt, heeft het chalet een heerlijk balkon met een lounge set waar je lekker kunt zitten en genieten! Echt vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Je wilt nooit meer naar huis!

SRJB, 13-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een heerlijke plek. Stel je voor: in de avond aankomen, je hoopt dat je vakantielocatie is zoals je had gehoopt en dan stap je binnen. De geur van hout geeft je gelijk een huiselijk gevoel. Dan kijk je rond en voel je je meteen thuis. Een heerlijke bank waar je lekker kunt verdwijnen in een boek, open haard, een gezellige eethoek voor het bourgondische leven. Tot in detail is het af, tot en met bijpassend servies, handdoeken, een fantastisch bed, heerlijke douche, een adembenemend uitzicht en heerlijke loungeset op één van de balkons, gewoon alles wat je hoopt maar niet durfde te verwachten. Wat ons betreft écht een aanrader. Na ons bezoek besluiten we dat we hier absoluut vaker naartoe gaan. Rust, stilte en alle comfort in een huis waar je eigenlijk niet meer weg wilt. Een absolute aanrader dus!
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Van Dik Hout in Hippach/Schwendau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Van Dik Hout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Van Dik Hout scoort een 9.64 uit 10 op basis van 9 reviews.