Gasthof Post

• Ligging t.o.v. pistes9,3

3 reviews over Gasthof Post in het Nederlands

Piet en Alie Eekhof, 2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel en deze plaats bezoeken wij in deze tijd bij goede gezondheid echt nog een keer. Geweldig wat een omgeving wij hebben echt genoten mijn man en ik. Alle dagen van 22-12 tot 29-12'07 gewandeld van 's morgens 10 tot plm. half 5 in de middag, de dachsteiner gletsjer bezocht met de gondel naar boven en wat een prachtig uitzicht en vooral in de sneeuw. Hotel Post was voor ons echt goed het eten geweldig en avond voor kerst erg gezellig met een heerlijke maaltijd en niet alleen deze avond elke avonden hebben wij genoten van het heerlijke eten. De bediening en fam. van dit hotel is echt vriendelijk, nogmaals onze week Ramsau was SUPER.
Gereisd met partner in januari 2008

Gerard Vloedbeld, 27-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ideaal hotel voor liefhebbers van Langlaufen, zowel skating als klassiek, en wandelen. Je hebt de hele vakantie geen auto nodig. Zwembad en sauna in het hotel en zeer vriendelijk personeel.Enige puntje van kritiek: de sauna is toe aan een opknapbeurt.
Gereisd anders in oktober 2006

Gerard Vloedbeld, 31-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een typisch familiehotel, direct aan de loipes en een mooi uitzicht over het plateau.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Post in Hippach/Schwendau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Post scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.