Hotel Pension Eberharter

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Hotel Pension Eberharter in het Nederlands

Femke, 30-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

lief ouder echtpaar wat echt hun best voor je wilt doen! Ontbijt is simpel maar wel heel goed. eerst een kamer zonder balkon, maar toen ik vroeg aan mevrouw of ze ook nog een kamer met balkon vrij had, ging ze meteen kijken wanneer die vrij kwam.2 dagen later kregen we die kamer!super netjes,mooie badkamer en tv.De skibus stopt dicht bij en je bent binnen 10 min bij de skilift! Alleen het Gathof Tipotsch waar je je diner kunt nemen ligt op toch wel 10 min lopen! We hadden voor 7 avonden eten geboekt, maar zijn er maar 2 geweest. het eten is er opzich goed, maar de bediening is ERG SLECHT, onvriendelijk en gooien het eten je tafel op.Tegen over ligt een super lekker Italiaans restaurant Sungarten waar je voor heel weinig geld HEEL goed kunt eten en echt veel krijgt!Ik kan iedereen aanraden om naar dit pension te gaan maar niet om er het eten bij te boeken!
Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Eberharter in Hippach/Schwendau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Eberharter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Eberharter scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.