Hotel Berghof ****

9,1

39 reviews over Hotel Berghof in het Nederlands

Volgend jaar opnieuw!

Gezin met 2 tieners, 19-8-2017

Voor het tweede jaar op rij hebben we hier een sublieme vakantie gehad. Dit hotel staat gelijk aan ontspannen!

Het personeel is zeer vriendelijk, de welness en zwembad glanzend en proper, het eten voortreffelijk! Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Tophotel

Tom, 30-7-2017

Zeer goed hotel met een uitstekende service en lekker eten. Vriendelijke uitbaters en personeel.Uitstekende ligging in het mooie Tuxertal en ideaal om te wandelen.

Uitzicht vanop het zonneterras is super. Heel mooi zwembad met goeie wellness.

We hebben er voor het tweede jaar op rij onze vakantie doorgebracht.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Tegenvaller

Henk en Angelika, 25-7-2017

+ Uitzicht, bedden, kastruimte, garage, badkamer, Spabereich.

- Personeel (afstandelijk / geen arbeidsvreugde, sfeer, ontbijt / diner, koffie,

vliegen in restaurant en bij/op buffet, haren vorige bewoners op kamer,

enorme temperatuurswisselingen water tijdens douchen, betaalde WLan,

geen koelkast op kamer, geen welkomstdrankje, bedden in een week niet één

keer verschoond, kamer/balkon precies boven ontluchting keuken (etenslucht).

Gereisd met partner in juli 2017

Al Jahren fantastisch

Familie Saes, 27-8-2016

Het hotel heeft slechts vier sterren, maar zou er eigenlijk vijf moeten hebben. Mooi ingerichte kamers, naar ieders wens en beurs, een meer dan fantastisch binnen- en buitenzwembad met whirlpool en zicht op de gletscher en sedert 2016, een zeer mooie wellness afdeling met diverse sauna's , buitenwhirlpool, en rustruimtes binnen en buiten, ook weer met zicht op de gletscher. Het eten is culinair, vijf tot zes gangen, steeds afwisselend. En daarbij komt de behulpzaamheid en de vriendelijkheid van het personeel, dat er vaak al,jaren werkzaam is. Kortom, een hotel dat wij iedereen kunnen aanraden.

Twee kleine nadelen willen we noemen. De fantastische ligging aan het eind van het dal bij de gletscher betekent ook direct dat, als je een keer niet wilt wandelen, eerst weer het dal moet uitrijden om bijvoorbeeld naar Innsbruck of Salzburg te gaan. Dat kost veel tijd. Het tweede nadeel is de toch vaak slechte internetverbinding, waarvoor betaald moet worden. In deze internettijdperk is dat eigenlijk " not done".

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vernieuwend hotel met uitstekende keuken.

Eddy Pauwels, 22-8-2016

Zeer goed is de gratis ondergrondse parking, de skibus voor de deur, de verwarmde skiruimte, de prachtige wellness ruimte, de mooie kamers en de verfijnde keuken.

Niet echt een hotel voor kinderen. Kinderen zijn betalend vanaf 4 jaar! Er ontbreekt animatie voor de kinderen en geen kindermenu.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Fantastisch!!!

janine vissers, 22-8-2016

Dit is echt een geweldig hotel, gastvrij, gezellig, het eten is supergoed. Kan gewoon niet beter.
Gereisd met partner in juli 2014

Fantastisch hotel voor mij en mijn ouders.

Marleen Van der Borght, 19-8-2016

Al vele jaren komen wij in de winterperiode naar dit hotel. Wij voelen er ons thuis. Het personeel is vriendelijk en attent. Onze kamers worden steeds goed onderhouden. Prachtig zwembad en sauna's. Mooie ruime fitness ruimte.
Gereisd anders in januari 2016

ongelooflijk goede kwaliteit

STEVEN VERREET, 19-8-2016

super vriendelijk, geweldige keuken, geweldige accomodatie
Gereisd met vrienden in november 2014

het hoogtepunt van het jaar , weeral (3X) !!!

Lambrechts Gert, 28-7-2016

wat ons het best bevallen is :

- het hotel algemeen: prima verzorgd eten voor ieder wat wils, vriendelijk service, propere kamers, zalig zwembad met prachtig zicht,...

- en de bergen natuurlijk

wat ons het minst bevallen is:

- dat de prijs per hond met 50% toegenomen is tegenover vorig jaar (15€ per hond/per nacht) is echt wel veel :(

- Het eten was prima en lekker, we hebben wel de Italiaanse avond gemist

Gereisd met vrienden in juli 2016

Hotel en de kamers zijn mooi en schoon.

Leo, 8-7-2016

Het hotel is mooi en is geheel gerenoveerd.

De kamers zijn ruim en schoon.

Personeel is erg vriendelijk ze zijn afkomstig uit Romenië of Hongarije,ze spreken goed Duits of Engels en wonen in het hotel.

De hotel eigenaar runt het hotel samen met z'n vrouw deze twee houden van toneelspelen.

Want tegen de gasten zijn ze vriendelijk en niet tegen het personeel.

Zelfs als de deur van de afwasmachine op een kier staat worden zij hierop aangesproken.

Op de eerste avond dat ik ging eten werd ik teruggefloten omdat er een Galadiner was, dus geen sportschoenen en geen joggingbroek welkom.

Dit hadden ze mij bij aankomst wel kunnen vertellen, dus ik kon weer terug naar mijn kamer om me om te kleden.

Een spijkerbroek en trui met nette schoenen voldeed wel.

In de middag van 15:00 tot 17:00 kan men een kleine maaltijd van het buffet halen, vind dit tijdstip wat aan de late kant want om 18:30 is het weer avondeten dus ik vind dat deze twee maaltijden te dicht op elkaar zitten.

Voor de rest is er op het hotel weinig op aan te merken

Gereisd alleenreizend in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Berghof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Hintertux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berghof scoort een 9.13 uit 10 op basis van 68 reviews.