Hotel Thaler ****

7,8

31 reviews over Hotel Thaler in het Nederlands

traditioneel familiehotel

Kolonist, 10-3-2017

We komen hier al jaren met drie families. De kinderen zijn ondertussen al groter en sommigen al samenwonend, maar toch gaat iedereen nog elk jaar mee. Het hotel is wat verouderd en het eten (bij all incl) is redelijk, maar dit maken ze meer dadn goed, door elke wens die je hebt in te vullen. Vriendedlijk en zeer behulpzaam personeel, ruime en schone kamers (d e meeste met balkon) en een klein skigebied op loopafstand en meerdedre gebieden op ongeveer een half uur rijden (oberaudorf, beyrischzell en Wilder Kaiser)
Gereisd met vrienden in februari 2017

Geweldig hotel, goed en vriendelijk personeel

H.Driessen, 4-10-2016

Ik kan niets negatiefs opnoemen over dit hotel, prima kamers uitstekende bediening
Gereisd met vrienden in september 2016

Super !!

Mv v Loon, 22-8-2016

Al die negatieve reacties, niet te begrijpen. Alles schoon, vriendelijk personeel, voortreffelijk eten. Niks negatiefs !!
Gereisd met partner in augustus 2016

Afschuwelijk! Buitensporig onvriendelijk.

Nadine, 8-8-2016

Hierbij wil ik waarschuwen dat mensen met een handicap hier beter niet naar toegaan. Mijn man is blind en heeft een geleide hond. Dit melden wij altijd bij reservatie. Desondanks kregen we een kamer aan de overkant van de straat op de tweede verdieping waardoor mijn man niet zelfstandig naar het restaurant kon of naar de receptie. Na een hele dag onderhandelen kregen we dan toch een dag later een aangepaste kamer. Vervolgens kregen we om te eten een plaats toegewezen die volledig afgezonderd was van de andere gasten. Met andere woorden we werden buitengesloten en het duurde soms 20 min vooraleer ze kwamen vragen wat we wilden drinken. Wij reizen veel maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Al de negatieve die ik vooraf las blijken te kloppen.
        Gereisd met partner in juli 2016

groot hotel er waren 4 touringcars dus erg druk

S ten Brink, 6-6-2016

Was met groeps reis en was rommelig tijdens eten en erg druk en rumoerig,voor grote eters was het zeker niet voldoende.

Niet voor herhaling, ligt op een berg die je iederedag op en af moet om ergens naar toe te gaan. is zeker niet voor ouderen bedden laag wij hadden kamer met bad en dit is niet fijn als je wat ouder bent er was geen andere kamer beschikbaar daar het hotel vol was.

Kamers zijn ook verouderd en is echt aan opknappen toe.

Wifi bij receptie was slecht iedere keer was de verbinding weg.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Een mooi hotel met lekker eten en mooie kamers.

Bep la Lau, 26-3-2016

Bijna alles was goed, alleen de douche was moeilijk te regelen, heet of koud en naar lang proberen kreeg je hem een beetje goed.

Wifi was alleen bij de receptie goed.

We kregen op de terugweg een lunchpakket mee met 2 broodjes die zonder boter waren en heel taai en droog er zat ook een appel en pakje appelsap en een koek in.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Goed hotel met Oostenrijkse Gemütlichkeit!

M. Jorissen met partner en vrienden, 2-3-2016

Wij waren hier van 20-27 februari 2016.

Hotel Thaler is een typisch Oostenrijks hotel, gezellig en gemoedelijk, met een goede keuken. Alles was lekker!

Onze kamer met balkon, was ruim, keurig netjes, met aparte wc en badkamer.

Heel vriendelijk personeel. Wij hadden een drankarrangement bijgeboekt, (geldig van 18:00-22:00) en de ober en serveerster was niets teveel! Internet alleen in de buurt van receptie, niet op onze kamer. Aan de overkant (ander gebouw) was animatie op de meeste avonden, niks spectaculairs, maar ook gewoon gezellig, voor ons 60-plussers in ieder geval.

Minpuntje: wij hadden busreis en kochten lunchpakket voor terugreis. We betaalden hiervoor €5,00 en kregen 1 broodje, (zonder boter)met plakje worst, pakje appelsap, en een zielig klein peertje mee, een afknapper.

Gereisd met vrienden in februari 2016

gemoedelijk,gezellig,

miriam, 22-2-2016

goed personeel dat je al je wensen wil vervullen.
        Gereisd met partner in januari 2016

Goed Hotel

Huub Fest, 20-5-2015

Hotel Thaler is een prima hotel met vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt en diner. Kamers waren schoon en alles in orde. Fijne bedden. We hebben ons goed vermaakt in het hotel.
        Gereisd met vrienden in mei 2015

fantastisch hotel

E. Breukelman, 28-2-2015

De kamer zijn goed het ontbijt en diner uitstekend en het entertainment is ook heel goed. Bij het drankarrangement is wijn bier en koffie inbegrepen. De moeite waard om erbij te boeken.
        Gereisd met vrienden in februari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Thaler bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thaler in Hinterthiersee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thaler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thaler scoort een 7.75 uit 10 op basis van 31 reviews.