Appartement Sunnawirt ***

Sunnawirt
8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,3

8 reviews over Appartement Sunnawirt in het Nederlands

Prachtige plek voor tussenstop!

Lottie, 19-8-2017

Wij zijn op de bonnefooi hier terechtgekomen op doorreis naar Italië. Als je via de Brennerpas gaat is dit een perfecte overnacthingsplek. Grote speelweide voor de kinderen en heerlijk eten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer.

Laurent en Anita, 16-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Beloften moet men houden. Gepland huwelijks feest (50j gehuwd)

Feest geplant en plaats gevraagd voor ons en familie voor het jaar 17 van 26 feb tot 05 Mar Dit in 5 apt.

Positief antwoord:Moeilijk maar OK.

Bevestigd zowel in jaar 14(1st maal gevraagd) 15(2de maal)16(ok nog steeds bevestigd,dit na telkens een ski verlof.

Jaar 17:Familie klaar voor vertrek volgende week:

Bericht op GSM:geen plaats meer voor die periode Alles Volzet.dit een week voor vertrek.

Waar de belofte Paul van 3j terug .Hier kan uw huwelijksfeest doorgaan,geen probleem.

Waar veel van verwacht werd is deels in het water gevallen.

Die afzegging heb ik nooit verwacht.

Besluit: Paul zo werken is niet eerlijk.Bij ons zegt men :Belofte maakt schuld.

Paul na 4j prachtige vacantie dagen,hebt U ons dit jaar schandelijk bedrogen.

Met dit klein berichtje wil ik andere families verwittigen:Beloften Opletten daarmee.

(Paul indien jaar 18 reeds geboekt is:schrappen a.u.b)wil wat gebeurd is geen 2de maal overkomen.

Laurent en Anita

16 Apr 17

Gereisd met partner in februari 2016

Reeds 8 jaar,tientallen maal het beste verblijf.

Eddy Pieck, 25-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Komen daar prive en in groep reeds meerdere jaren.Vast stek bij trips in die richting.
Gereisd met vrienden in december 2009

Kwaliteit voor minder geld!

Rob Basten, 18-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooie appartementen, vriendelijkheid, service en betaalbaar.
Gereisd met partner in december 2009

Maart 2010 staat weer in de planning

Bert Visser, 30-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met collega`s elk jaar een weekje in maart bij Paul in Heiterwang ( dat doen we al jaren ) We zijn als kind aan huis en voelen ons die week gewoon thuis, Klasse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gereisd met vrienden in maart 2009

Paul is top, altijd eigen live muziek

Bert Visser, 15-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij Paul ben je thuis,hij zal er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.De omgeving is fantastisch met de Heiterwangersee als topper.
Gereisd met vrienden in maart 2008

Rob en Elly Basten, 9-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Gastheer Paul staat voor iedereen altijd klaar, met of zonder schnaps. Kortom je bent uit, maar voelt je ten alle tijde thuis en... de appartementen zijn Prilovrij! En het grote voordeel is dat je vanaf je kamer zo de langlauf loipes op kunt. Toppie.
Gereisd met partner in december 2007

frans vanisterbecq, 17-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

gastvrij onthaal, prima appartementen !paul is top !!! tirol op z'n best !!échte tiroler sfeer !
Gereisd met partner in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunnawirt in Heiterwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunnawirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunnawirt scoort een 8.25 uit 10 op basis van 14 reviews.