9,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Post bij :

2 reviews over Gasthof Post in het Nederlands

Super gastvrij , schoon en fijne bedden!

Floor Stuurwold, 10-7-2017

We sliepen hier 1 nacht op doorreis naar Italie. We werden ontzettend vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Hij liet ons de kamer zien die er keurig uit zag en alles was keurig schoon en ruim! ook fijne lekker warme douche!

Ondank dat het restaurant eigenlijk op maandag gesloten was bood hij aan de keuken speciaal voor ons te openen, of ons naar een restaurantje te brengen ,zodat we een biertje konden drinken, en ons weer op te halen. Wat een vriendelijkheid! Uiteindelijk in het restaurant zelf gegeten, super snitzels en vooral ontzettend vriendelijk in de bediening.

Al met al: Fijne, schone kamers met goede bedden, super gastvrij en een gezellig Oostenrijks Gasthof!

Gereisd met partner in juli 2017

perfect

gre, 3-5-2009

het ziet een beetje smoezelig maar de gastvrijheid maakt alles goed
    Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Post in Heiterwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Post scoort een 9.75 uit 10 op basis van 2 reviews.