Camping Schwimmbad

8,1

19 reviews over Camping Schwimmbad in het Nederlands

Leuke plek

Vas1958@gmail.com, 21-5-2017

Leuke kleine camping. Vriendelijke ontvangst. Mooie plekken. Prima sanitair. Het restaurant was boven verwachting. Kwaliteit/prijsverhouding is top. Zwembad ziet er heel verzorgd uit met mooie ligweides. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt.
Gereisd met partner in mei 2017

Gemeentecamping

Woodie, 29-8-2016

Gemeentecamping met goede voorzieningen, gratis toegang tot openbaar zwembad

Restaurant hoort bij camping en zwembad, dit is meer een veredelde kantine

Receptionist zit er al 52 jaar en dat is soms te merken

Gereisd met partner in augustus 2016

Nette eenvoudige en zeer betaalbare camping

Mark, 24-8-2016

Kleine camping. Dichtbij de snelweg. Fantastisch zwembad. Plekken met en zonder schaduw. Veel verloop door 'overnachters'. Eigenlijk zonde want het heeft een fantastisch, verwarmd(!), zwembad met duiktoren (9m hoog) en voor jong en oud een glijbaan en 2 baby/kinderbadjes. Er is een hele grote ligweide bij het zwembad met genoeg bomen om evt in de schaduw te liggen. Er zijn voldoende toiletten en omkleedruimtes. Er zijn twee terrassen waar ijs, drinken en wat eten te verkrijgen is. Daarnaast is Hall een leuk historisch dorpje met leuke (echte) winkels. Innsbruck is op 10km afstand en met auto of trein (station 15 min lopen). Verder in Tirol natuurlijk veel vertier te vinden, bv de Sommerrodelbahn in Mieders. De camping heeft ook een eenvoudig restaurantje en je kunt bij de beheerder broodjes bestellen. De sanitaire voorzieningen zijn hartstikke prima en schoon. De wifi is gratis en werktprima. We hoorden dat de beheerder soms humeurig kan zijn, hebben wij niets van gemerkt. Wat je zendt krijg je terug!?
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een gastvrije, goed verzorgde camping

Jos, 25-5-2016

De camping in Hall in Tirol is goed gesitueerd. Dichtbij het karakteristieke stadje, dichtbij de Inntal autobahn en als uitvalsbasis voor diverse trips een perfecte locatie. Campingbaas Herbert, hij doet dit werk 55 jaar, heeft in de loop der tijd een grote schare vaste bezoekers op zijn conto staan. En dat zijn niet alleen Nederlanders. Die aantrekkingskracht heeft te maken met zijn gemoedelijkheid, gastvrijheid en behulpzaamheid. Als vaste bezoeker weet ik dat hij zijn ergernis niet onder stoelen of banken steekt als in het voorjaar bezoekers komen die grote moeite hebben met het niet willen betalen van plaatselijke belastingen omdat ze niet vermeld staan in de Acsi-gids. Een fout van Acsi en niet van hem,de tarieven staan bij de ingang op een groot bord vermeld. Overtuig jezelf van deze kleine maar goed georganiseerde camping.
Gereisd met partner in juli 2015

Schoon sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Onvriendelijke bedrijfsleider Herbert

E.Melissen, 25-7-2015

Prima camping op een mooie locatie gelegen naast een fantastisch zwembad. Restaurant met kleine kaart maar goed eten en terras met zicht op zwembad. Sanitair ook dik voor elkaar. Bedrijfsleider Herbert ontpopte zich alleen als een anti-Nederlander. Wij stonden twee nachten op de camping voor het ACSI tarief van €16,- p.d. Op de rekening stonden twee toevoegingen die wij niet herkenden: Umweltabgabe en Hall-Spar-Tarif. In mijn beste Duits vroeg ik Hr.Herbert waar deze bedragen voor stonden. Zonder ons ook maar een blik waardig te gunnen spoot Herbert vuil over de Nederlanders. "Jullie willen altijd alle luxe maar daar niet voor betalen. Zo zijn jullie Nederlanders. Altijd zeuren over de rekening. Jullie komen alleen voor de ACSI aanbiedingen en verder niets", danwel woorden van deze strekking. Wij wilden alleen weten waarvoor genoemde posten stonden. Wat ons betreft is de camping meer dan de moeite waard maar zorg dan dat je geen "gastheer" Herbert treft tijdens het afrekenen.
Gereisd met partner in juni 2015

Goede doorreiscamping

Janssen, 19-7-2015

Deze camping op de terugweg vanuit Kroatië/Italië aangedaan.

Receptie zat dicht maar we werden ondanks dat toch netjes geholpen. Kregen toegangspas voor het gemeentezwembad wat bij de prijs inbegrepen was (€10 borg). Ligt dicht bij de grote weg. Pas op dat je niet te dicht bij de tennisbaan gaat staan want bij veel wind is alles zowel binnen als buiten rood van het stof. Sanitair zag er goed uit. Alleen jammer dat men de schoonmaak vroeg in de ochtend doet net voordat mensen willen vertrekken. Is je caravan of camper langer dan 7 meter dan kun je geen gebruik maken van deze camping. Met de camper kun je dan op een plaats buiten de poort gaan staan.

Gereisd met partner in juli 2015

Geweldige vakantie!

René, 10-9-2014

Wij waren op zoek naar een camping met zwembad, nou die vonden we! Het is een mooi olympisch zwembad van 50meter baan met diepte tussen 1.20 en 1.60, 10 m. hoge duikplank en 10 m. hoge glijbaan

Bij aankomst werden we door Herbert de keus gegeven waar we wouden staan, met de diverse voordelen per plek.

Herbert kun je goed mee lachen, hij kan alleen niet goed overweg met mensen die totaal niet nadenken, zo was er een camper die op nat gras parkeerde, ja..denk ff zelf na.

Camping ligt op 5 minuten van snelweg af, dus erg makkelijk.

Het Wifi op de camping was gratis en perfect, douches goede straal en aanpasbaar door middel van draaiknoppen voor warmte. Al het sanitair werd meerdere malen per dag schoongemaakt.

Mijn wat minder valide moeder was er een groot perfecte invalide badruimte met douche en toilet. Het zwembad is ook een brede trap waar zij makkelijk mee het water in kon! Voor het bezoek geen kosten, ook niet voor het zwembad.

Onze ervaring is zeker top! en komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in juli 2014

Leuke, gezellige kleine camping

Bas, 13-8-2014

Wij hadden voor de doorreis naar Italië 2 overnachtingen geboekt op deze leuke camping.

Doordat het hele gezin erg enthousiast was over deze camping hebben we op de terugreis nog 2 dagen geboekt.

Het zwembad is heel erg mooi, het restaurant kent een prima prijs/kwaliteit verhouding.

De camping is goed onderhouden en erg netjes.

Beheerder Herbert is af en toe iets wat sarcastisch, waar je wel mee kunt lachen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Verzorgde kleinschalige camping

Kevin Kroon, 24-7-2014

6 dagen met een 5 persoons tent gestaan. Goed onderhouden camping, schoon sanitair en daarnaast van alle gemakken voorzien. Daarnaast heb je als camping bezoeker toegang tot een mooi zwembad! Kampeerplaatsen zijn aan de kleine kant maar is voor ons niet hinderlijk geweest! Prijs kwaliteit van deze camping is enorm goed!
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schwimmbad in Hall in Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schwimmbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schwimmbad scoort een 8.12 uit 10 op basis van 19 reviews.