8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Hotel Tiroler Berghof in het Nederlands

C. Terlouw De Wulp 20 2935VC Ouderkerk aan den IJssel, 8-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij komen reeds meer dan 15 jaar in het gschnitztal en hebben vele malen in Tiroler Berghof gelogeerd, zowel zomer als winter. Tegenwoordig gaan wij in verband met onze leeftijd alleen nog maar zomers en huren dan prive kamers op een boerderij. Eten doen wij bijna altijd bij Tiroler Berghof. Wij zijn bijne familie geworden. Het enige nadeel vinden wij dat wij nooit met een obstler worden onthaald. In andere eetgelegenheden wel. Al komen wij daar maar eenmaal per jaar. Verder niets dan lof.
Gereisd met partner in juli 2006

Demuzere Guido, 10-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is gelegen juist naast de kerk van het kleine dorpje. De kamers zijn er eenvoudig maar net, alle met sateliet TV en telefoon uitgerust. De badkamers zijn eerder aan de kleine kant maar voor ons voldoende. Het ontbijt is niet in buffetvorm maar alles wat je vraagt krijg je ook. Men eet er s'avonds van de kaart, of men neemt half pension. Het hotel is gekent voor zijn goede keuken en de uitbaters maken graag tijd voor een babbel. Wij gaan er volgende winter voor de vierde maal terug.
Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiroler Berghof in Gschnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiroler Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tiroler Berghof scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.