Hotel Humlerhof

8,3

18 reviews over Hotel Humlerhof in het Nederlands

Absolute aanrader

Regina Kemper, 10-8-2017

Sfeervol en heel netjes hotel, echt dat Oostenrijkse sfeertje. Wij waren met de caravan op doorreis naar Italie met 2 kinderen van 9 en 12 jaar. We verbleven in het appartement wat echt heel groot, netjes en schoon was. Avondeten en ontbijt was ook heel lekker, echt een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Toplocatie

Jeroen1972, 5-8-2017

Wat een superlocatie met fantastische studio waar je makkelijk met zn 6-en kan verblijven en nog geen kilometer van de Brennerpas af! Ideaal voor doorreis naar of Italië of Kroatië!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig

spyker, 6-1-2017

Eten uitstekend, vaak ook met een typisch Oostenrijks tintje

Bediening vlot en vriendelijk en gevoel voor humor

Kamer gemoderniseerd met mooie badkamers

Ligging is rustig met mooi uitzicht

Gereisd met partner in januari 2017

Heel mooi en goed hotel

linda, 31-7-2014

Dit hotel is een kadootjes als je na een dag lang rijden aankomt. Goed ontvangst en verzorging. Goed ontbijt en diner. Jammer van de fruitvliegjes tijdens ontbijt.

heerlijke bedden. prachtig uitzicht.

We hadden drie persoonskamer met uitzicht op het dal waar de snelweg loopt, maar je hoort hem niet. Prachtig uitzicht op de bergen.

Jammer dat we op doorreis waren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima plek

Hanna v.d. Pol, 19-1-2014

Waren hier voor de eerste keer.Na al 37 jaar in mauern en trins (wipptal)

te zijn geweest.het laatste gasthof ging sluiten door ziekte.

Dit Hotel kende we van de wandelingen die ik heb gemaakt.

Afslag 27 was bijaankomst moeilijk te zien door de sneeuw.

Daar we bekend waren hebben we het gevonden.

We hadden prachtige kamers.Zijn ook zeer te spreken over dit Hotel.

Het avondeten en ontbijt was zeer goed.

Komen volgend jaar zeker weer.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Prima en zeer betaalbaar hotel

Fam. Maas, 3-11-2013

We zijn hier bij toeval ooit beland op weg naar Italië in de zomer. Inmiddels zijn we er 3 keer terug geweest om te skiën in Steinach. Het skigebied is klein maar ideaal voor gezinnen met (kleinere) kinderen. Het Hotel ligt hoog op de berg, buiten het dorp, ongeveer 7-10 minuten rijden van de skilift Steinach. Het is een echt familiehotel, kleinschalig, sfeervol. Het eten is prima, kinderen mogen eten wat ze willen, maakt niet uit. Er is een sauna, geen zwembad. En dan de prijs, die is echt heel laag. Kamers zijn prima, zeker de panorama suites beneden. Als je niet het mondaine zoekt, is dit een zeer betaalbaar alternatief.
    Gereisd met vrienden in januari 2013

Oud en de geur van oud frituurvet

Terry, 15-9-2012

De ligging van het hotel is prachtig. Boven op een rustige heuvel. Iets waar je naar verlangt na een dag in de auto.

Eenmaal binnen is het een ander verhaal. Heel het hotel stonk naar oud frituurvet. Het duurde 10 minuten voordat we geholpen werden. Personeel was onvriendelijk. (grappen maken over Nederlanders, niet alle vragen beantwoorden)

Het hotel is vrij duur gezien de kwaliteit van de bedden, de staat van het hotel en de klant vriendelijkheid van het personeel. Wij willen hier niet meer naar toe.

De kamer was oud maar schoon. De bedden waren zo hard als een plank. De springveren prikken in je rug.

Het avondeten was lekker. Het ontbijt was wat karig. We hebben vroeg ontbeten dus alles was er nog in overvloed.

Gereisd met partner in augustus 2012

Goed overnachtingshotel, alleen die vliegen......

Y. Peeters, 13-8-2012

Goed overnachtingshotel, gunstige ligging en ruime kamers. Alleen heerst er een vliegenplaag in het hotel en er wordt totaal niets aan gedaan! Ramen helemaal vol vliegenpoep, in het restaurant wemelt het van de vliegen, het ontbijt vol met vliegen, vlees- en kaaswaren niet afgedekt. Vervelend als je last hebt van vliegen maar doe er dan iets aan!

Nooit meer als tussenstop

Vincent Snel, 13-8-2012

In april hebben wij een vierpersoons vomfortkamer gereserveerd. Bij aankomst werden wij na een kwartier wachten aan de receptie door de afwashulp geholpen. Zonder ons welkom te heten vroeg ze naar onze naam. Zonder iets te zeggen rende ze vervolgens weg om na ca. 10 minuten terug te keren en ons een sleutel te geven om vervolgens gauw aan de afwas te gaan. Na onze kamer gevonden te hebben, begrepen wij waarom de dame zo snel weg was, ipv een vierpersoonskamer kregen wij een tweepersoons kamer met 2 matrassen op de grond. Hotel was blijkbaar dus overboekt. Uiteraard mijn beklag gedaan, echter was er geenandere kamer beschikbaar. Hieop heb ik aangegeven dat ik dan niet van plan was om de volle pond te betalen. Na enig aandringen heb 16 Euro van de totale prijs als korting ontvangen. Een drankje voor het ongemak werd ons ook niet aangeboden. Het ontbijt was ook ronduit slect, om 8:30 was er al veel op en dit werd niet meer aangevuld. ook stikte het hele hotel van de vliegen.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Slechte bedden en te weinig personeel

KarIn, 23-7-2012

Prima ligging direct bij de snelweg maar t viel behoorlijk tegen. Er liep maar twee man personeel in het overvolle restaurant. De service duurde zo lang dat we na elkaar moesten eten en het nagerecht maar hebben laten zitten. Slaapbank voor de kinderen was keihard. En qua lengte net nog lang genoeg voor een kind van 9. Bedden voor volwassenen ook erg beroerd. Je lag op de springveren. Kwaliteit van eten en ontbijt waren wel prima verder. In de badkamer ook geen douchegel of zo en keiharde handdoeken. Dit hotel boeken we niet meer....

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Humlerhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Humlerhof in Gries am Brenner, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Humlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Humlerhof scoort een 8.29 uit 10 op basis van 21 reviews.