9,9

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Schedererhaus**** bij :

29 reviews over Appartement Schedererhaus in het Nederlands

Werkelijk fantastisch

Chris van Wijnen, 30-7-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Er is niets op aantemerken aan deze accomodatie , de gastvrouw is een schat.
    Gereisd met partner in juli 2017

een prachtig en stijlvol verblijf

Leppink, 23-5-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Een erg mooi schoon, luxe en modern appartementenhuis met erg vriendelijke mensen.

Ruime appartementen, gratis parkeren onder een carport.

Een prachtige kijk op het Kaisergebergte

Een mooie gazon met tuin-/ligstoelen en bbq mogelijkheden.

Gereisd met partner in juli 2016

Wederom een fantastische wintersport vakantie

Erik Paalvast, 8-3-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Dit jaar voor de 14e keer naar Schedererhaus geweest. Het is in één woord fantastisch verblijven in Schedererhaus. Prachtige appartementen, zeer goed onderhouden. Dit jaar met nieuwe keukens en nieuwe bedden. Zeer ruime kamers en keuken. Badkamer met ligbaden een badkamer met (regendouche). Zonnig balkon. De ski's en skischoenen worden in een aparte "Skihut" geplaatst. De volgende dag zijn de schoenen weer netjes gedroogd. Lopend naar de piste (200 á 300 m), skiënd terug tot voor de deur. De auto staat sneeuwvrij onder een carport. Halverwege de week staat een mand met schone handdoeken klaar.

Supermarkt om de hoek. Voldoende gezellige restaurants, met prima kaart, in de buurt.

Volgend jaar weer.

Gereisd familie in februari 2017

Uitstekende uitvalsbasis

Fam v Zanten, 8-8-2016

Voor ons de eerste keer in Oostenrijk. We waren met onze 2 kinderen van 3 en 5.

En we hebben genoten! Het gebied Wilder Kaiser is echt zo leuk.

We hadden een appartement in Schedererhaus geboekt. Bij aankomst stond app. Bergsinn voor ons klaar.

Prachtig verzorgd en ruim appartement.

Meerdere badkamers waarvan 1 met inloopdouche. 2 ruime identieke slaapkamers en een prima keuken.

Schoon, ruim en verzorgd.

Zowel in de woonkamer als op de slaapkamers een televisie waarvan 1 nederlandse zender.

En meer dan genoeg bergruimte. Het is duidelijk ook echt een appartement waar je ook in de winter meer dan goed je spullen kwijt kan.

We keken uit op de bergen en appartement Bergsinn grenst aan de weg. Geen geluidsoverlast ervaren hiervan.

De 2 balkonnen liggen ook aan deze kant.

Er is een gezamelijke berging waar wat fietsen staan die je gratis kan gebruiken en er liggen wat ligstoelen incl kussens voor in de tuin.

Ook hier kan je vrij gebruik van maken.

Voor de kinderen is er een speelruimte in het complex zelf en een ruime keuze uit diverse spellen die je uit een kast kan lenen.

Wij werden erg vriendelijk en hartelijk ontvangen door Angela.

In Schedererhaus voel je je echt meer dan welkom.

Er is veel informatie beschikbaar over het gebied en wat er allemaal te doen is. En mocht je nog een vraag hebben dan kan je die altijd kwijt aan de familie Albrecht.

Een verblijf in het Schedererhaus is écht een aanrader!

Gereisd familie in juli 2016

Fantastisch al voor de 4x geweest.

Chris van Wijnen, 8-3-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Het zijn prachtige en zeer ruime appartementen met een fantastische gastvrouw .

Ligt op loop afstand van de piste en ski-bus stopt voor de deur.

Supermarkt naast accomodaties , VVV om de hoek.

Gereisd familie in februari 2016

Uitstekend!

Fam. Leijenaar, 31-1-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

De ontvangst was zeer hartelijk en als je binnenkomt zie je direct dat alles klopt!

De appartementen ( wij hadden nr 7 Sonne) zijn ontzettend ruim, schoon, gezellig en compleet.

Aan alles is gedacht. Wifi is ontzettend snel en op meerdere apparaten tegelijk te gebruiken.

De badkamers zijn groot en prachtig!

De inrichting van het appartement was zeker in ons geval ( ouders met zoon en schoondochter) ideaal. Twee grote slaapkamers met ieder een eigen badkamer met toilet.

Keuken is uitstekend, top apparatuur!

Een tip voor s ochtends: laat je broodjes bezorgen. Je betaalt maar 0,20 cent voor de bezorging per keer!

Gereisd familie in januari 2016

Een ski vakantie om nooit te vergeten

Harold, 30-1-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Aan dit appartementencomplex is niks aan te merken, de eigenaar is gastvrij alles is schoon en bovenal erg ruim en veel luxe. De skipiste en skischool zijn om de hoek en zijn prima aan te lopen. Het dorp is erg rustig met de supermarkt om de hoek. Mocht je auto toch nodig hebben hoeft je deze in elk geval niet te krabben, hij staat prima droog onder de privé carport. Ook onze twee kinderen van 3,5 en 1,5 hebben het erg naar hun zin gehad. Volgend jaar gaan we hier zeker weer terug.
      Gereisd familie in januari 2016
      Angela Albrecht,
      We thank you so much!! Fine that you liked your stay at our house! Best greetings and see you soon again!

Prachtige appartementen

Lynn, 21-1-2016
      • Ligging t.o.v. pistes10

Prima, schone appartementen. Wij hadden uitzicht op de Wilder Kaiser, erg mooi. Op dinsdag staat er een wasmand met schone handdoeken voor de deur, prima geregeld! Skischool/piste op loopafstand en terug skiën bijna tot aan de voordeur. Going is een stuk rustiger dan Ellmau, is ons heel goed bevallen.
      Gereisd met vrienden in januari 2016

Wij komen niet voor niets hier al jaren!

Familie van den Berge, 14-3-2015
      • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen al 6 jaar met heel veel plezier naar de prachtige appartementen van het Schedererhaus. De appartementen zijn heel ruim, netjes ingericht maar bovenal zeer schoon. Alles wat je nodig hebt is aanwezig om je meteen thuis te laten voelen in een van de prachtige appartementen. Onze kinderen vinden de speelkamer erg fijn, maar ook de speeltuin in de tuin van het complex. Een absoluut pluspunt is de fijne supermarkt naast het complex en de piste en skiverhuur/school op een paar minuten lopen afstand. De auto, welke luxe overdekt geparkeerd staat, heb je niet nodig!
      Gereisd familie in februari 2015

D. Hagemans, 22-7-2013

Super appartementencomplex.

Al meerdere malen geweest.

Eigenaren supervriendelijk en gastvrij!

Plaatsje Going ligt zeer gunstig.

Veel restautants in de omgeving.

Gratis wifi!!!

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schedererhaus in Going, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schedererhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schedererhaus scoort een 9.85 uit 10 op basis van 30 reviews.