Aparthotel Pension Andrea ***

32 reviews over Aparthotel Pension Andrea in het Nederlands

Aanrader

Melody, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gastvrij ontvangen, centraal gelegen, prima verzorgd ontbijt en fijne uitleg over omgeving en mogelijkheden wat er te doen is.
Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer goed!

Kim, 1-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten met zijn 4ren in een appartement bij Hotel/pension Andrea Gerlos. Bij het boeken voelde het al goed aan, want binnen een dag heb je een reactie terug per mail. Bij aankomt werden we ook vriendelijk onthaald.

We konden het appartement gelijk in en alles was super schoon en netjes. het was een groot appartement met een fijne badkamer!

Verder hebben ze een leuke bar beneden waar je nog wat kunt drinken, Je kunt beneden ontbijten, maar wij hadden elke dag verse broodjes aan onze deur van het appartement hangen.

Verder hebben ze alle informatie voor handen en de (ski)bus stopt echt voor de deur. Je bent binnen no time in Gerlos.

Voor de apres skiers is het met de taxi niet duur om in centrum Gerlos te komen. Je zit er 5 minuten in en de kosten zijn laag. Wij hadden geen zin om op de bus te wachten dus gingen vaak met de taxi. Nummers liggen klaar bij de receptie.

Kortom niets te klagen over dit appartement!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Kleinschalig hotel

Ineke, 7-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel ligt tussen Gerlos en Gmund. Bushalte voor de deur, bus is gratis met de gastenkaart( Arena Scheck). De Erlebnisroute en een aantal lichte wandelingen beginnen aan de overkant van het hotel. Prachtig wandelgebied! Vriendelijke eigenaresse van het hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi, schone kamer met balkon. Grote doucheruimte met regendouche. Van de ernaast gelegen weg heb je geen geluidsoverlast. Het 3 gangen diner is goede prijs/kwaliteit, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Gereisd met partner in augustus 2015

Super plek

dekruif, 6-7-2015

Aparthuis Andrea ,Gerlos/ gmund is een super plek, heerlijk eten, klantvriendelijk, en wij hadden een prachtig appartement .
Gereisd met partner in juni 2015

zo vriendelijk, gemoedelijk, gastvrij en verzorgd.

J. Voskuil, 24-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je voelt je er helemaal thuis. De kamer is netjes, eten is heerlijk, wordt door de gastvrouw zelf gekookt. Staan altijd voor je klaar. Het is gewoon heel fijn en zeer zeker aan te raden. Het is zomers heerlijk en kan je vanalles in de omgeving doen en zo mooi. S, Winters kan je met de skibus die stopt voor de deur of met eigen auto naar de skilift. Het is echt een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2014

Mooie plek, goede service en heerlijk eten!

Tom, 26-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben hier samen met mijn ouders op vakantie geweest om mijn broertje te bezoeken (ski leraar). Met 3 man op een kamer was geen moeite, gewoon een bed erbij. Het eten was super en de service was goed. Met de bus is alles goed bereikbaar. 1 dag weest te skieen en 1 dag gewandeld het was een super verblijf.
Gereisd anders in maart 2014

Super vakantie !

H&H, 18-8-2013

Zeer mooi en goed familie hotel!

Na een verschrikkelijke vakantie in italie die is geboekt konden we gelukkig hier eerder terecht.

Eten wordt zelf gekookt door de eigenaresse en is heerlijk! ruime kamers

Gereisd met partner in augustus 2013

Heerlijk hotel

Jos, 24-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk hotel met vriendelijke mensen vanaf het moment dat je aankomt, mooie kamers, heerlijk eten en allemaal tegen een redelijke prijs.
Gereisd met partner in januari 2013

Verwennerij!

Andrea, 10-3-2013

In de zomer van 2012 zijn wij met onze kids van 6 & 8 10 dagen in de watten gelegd door Andrea en haar team. Bij binnenkomst bleek dat de kamer die wij hadden geboekt omgezet was naar het grootste appartement van het hotel "omdat het toch niet verhuurd was voor die periode". Gewoon voor hetzelfde bedrag trouwens. Waar maak je dat nog mee?

Het eten was heerlijk, alles wordt "hausgemacht" door Andrea. Smullen! Het ontbijtbuffet is ook uitgebreid en gevarieerd.

In en om Gerlos is heel erg veel te doen (ook voor oudere kinderen) en we hebben ons alle 10 de dagen heel erg goed vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuk hotel

Laurens, 27-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk hotel, niet te grote kamers. 2 slaapkamers, een bank waarvan je 2 bedden kan maken, een keuken, een balkon, 1 badkamer en een eettafel met stoelen. Alles wat je nodig hebt is er. Pingpongtafel is aanwezig.

Beneden is een bar/restaurant, die mensen het grote deel van de dag als rokersruimte gebruiken.

Ook is er een skistalling en bushalte voor het hotel.

Handig extraatje: de bus is leeg als je bij de bushalte staat (komt niet vaak voor in Gerlos).

Kortom, prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Pension Andrea bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pension Andrea in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pension Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pension Andrea scoort een 8.7 uit 10 op basis van 34 reviews.