9,1

79 reviews over Hotel Jägerhof in het Nederlands

Prima!!

Anna M, 2-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, eten is echt goed! bediening deed erg zijn best, alleen kamers waren wat te warm, maar schoon en netjes, we vonden het een prima onderkomen, en voordeel is, de gondel is op loopafstand! klein puntje, het derde bed was van een slaapbank en erg hard om op te liggen..voor een klein kind prima denk ik, mijn dochter van 21 kreeg het ervan in de rug.

Maar het is me zo goed bevallen dat ik in Maart nog een weekje geboekt heb..

Gereisd familie in februari 2017

In een woord Fantastisch .

Ineke, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie grote kamer . Mooi sanitair , uitstekende bedden . Ieder dag goed schoongemaakt .

Het ontbijt uitgebreid met verse producten . Viergangen diner met keuze uit twee menu s . Leuke bar .

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam doen alles om het naar je zin te maken . Het hotel ligt heel centraal

In het centrum van het dorp . Kabelbaan tegenover het hotel . Wij hadden een kamer aan de achterzijde met uitzicht

op de rivier , heerlijk rustig . Onze volgende vakantie wordt weer in Hotel Jagerhof . Voor ons een dikke tien .

Gereisd met partner in januari 2017

Toplocatie met grote klantgerichtheid en service

Philip, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel ligt 200 mtr van de geweldige nieuwe lift die middenin het gebied brengt. De verzorging met ontbijt en diner zijn ongekend hoog, de flexibiliteit van het management en het personeel evenzo.

Uitstekend hotel!

Ten Klooster, 20-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede service, personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Ontbijt en diner waren beiden erg goed. Zeer nette inrichting. Zelfs radio in de badkamer.

Gondel op ongeveer 150 m afstand. Mooi skigebied. Rodelen bij gerlossteinbahn de moeite waard, wel aan de prijs.

Geweldige plek

Margo Vissers, 20-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Al voor de 6e keer tegast in Jagerhof. Prachtig hotel lief personeel en top eten. En niet tevergeten de overheerlijke saladebar. Ontbijt ook super! Kamers zijn top heerlijke bedden. Toilet apart en alles super schoon. Snap elke keer weer waarom ik hier wil zijn
Gereisd met partner in september 2016

Geweldig! Rust en prima service

Wim, 18-8-2016

Locatie is super. Hotel prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Lekker eten. Jammer dat je zelfs in Gerlos op 1400 meter nog mensen tegenkomt die op straat met oordopjes in tegen een telefoon lopen te schreeuwen. Dat is nu juist wat je NIET wilt in de vakantie.
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk hotel,heerlijk eten,mooie kamers.

van der Neut, 2-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijk personeel,mooie kamers, heerlijk eten en natuurlijk de mooie omgeving.

Niets op aan te merken, in een woord geweldig!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijk

Swart, 23-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een typisch Tirols hotel, maar niet oudbollig. Elke dag heerlijk gegeten, op kerstavond extra feestelijk. Speciale kindermenu's. Onze kamer was prima, leuk balkon aan de achterzijde met uitzicht op riviertje. Kamer niet erg groot met 4 personen, en erg weinig kapstokruimte, tip: extra kapstok ophangen. Wel goed schoon en goede bedden. Jammer dat het in hotels altijd zo heet is.

Kamers aan voorzijde hotel wel gehorig (dronkenlappen, kerkklokken, verkeer etc). We misten een zwembad in dit 4 sterren hotel en voor dit geld.

De skibus stopt bijna voor het hotel en schuin tegenover het hotel wordt een nieuwe gondel gebouwd. Ondanks dat er zeer weinig sneeuw lag hebben we dankzij kunstsneeuw en goede preparering elke dag goed kunnen skien. Ervaren skiers kunnen terugskien tot tegenover het hotel. Verzamelplaats skischool bovenaan Isskogel is ideaal met kinderen.

Gereisd familie in december 2015

Beste 4 sterren hotel ooit

Raymon Voskuilen, 19-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Jagerhof heeft alles wat je mag verwachten voor een heerlijke wintersport. Het heeft een gezellige uitstraling zonder ouwbollig te zijn maar toch met de heerlijke Oostenrijkse sfeer. Een prima kamer met heerlijke krachtige douche en frisse moderne uitstraling. Lekkere bedden voor een goede nachtrust en een mooi balkon met mooi uitzicht. Zelden hebben wij zo heerlijk gegeten in een hotel. Alles vers, vol van smaak en ruim voldoende. Echt topklasse of het nou om het ontbijt, de lunch of het diner gaat. Mooie wellness voor een lekkere ontspannen namiddag. Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Niets is te veel gevraagd. Engste minpunt wat ik kan verzinnen is dat ze geen coca cola schenken en dat de chocomelk erg waterig is, maar dit mag de pret niet drukken.
Gereisd met partner in januari 2016

Hier gaan we zeker terug.

elzenheuvel, 9-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel ziet er zowel van buiten maar ook van binnen goed verzorgd uit.

De ontvangst is prima. Afwikkelen van de gebruikelijke plichtplegingen gebeurd in een vlot tempo. De uitleg mbt de mogelijkheden die het hotel aan faciliteiten te bieden heeft is helder en duidelijk. Voor ons was het prettig dat de ski passen in het hotel geregeld konden worden.

Kamers zien er heel goed uit. De badkamer en overige sanitaire voorzieningen in een heel goede konditie.

Overige inrichting kamers helemaal top en de bedden zijn van een hele goede kwaliteit.

Wij hadden halfpension geboekt met drieën. Zowel ontbijt als diner waren van een opmerkelijk goede kwaliteit. Heb het in een 4 sterren hotel zelden zo goed van eten en natuurlijk drinken gehad.

De bediening in het café deel en het restaurant, zelden zo'n goede service meegemaakt. Iedereen deed zijn best het de gast naar de zin te maken.

Groot compliment voor Marielle. Zij spant de kroon mbt service en is een fantastisch mens. Zeldzaamheid en daar moeten ze bij Jagerhof heel gelukkig mee zijn. Marielle is uniek type en de vriendelijkheid zelf.

Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jägerhof**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jägerhof in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jägerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jägerhof scoort een 9.06 uit 10 op basis van 82 reviews.