8,5

2 reviews over Pension Graber in het Nederlands

Leuk pension

Vincent, 20-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Net terug gekomen van een lang weekend skieen en boarden. Was een prima pension, prima bedden en heerlijke douches. Ontbijt was goed verzorgd en de gastheer en vrouw zijn wat ouder maar heerlijk en gastvrije mensen. Afstand met de auto naar de piste ca.10 min. Als ik volgend jaar weer naar het Zillertal ga zal ik zeker hier boeken. Waar vindt je het nog €25 per nacht inclusief ontbijt. Super.
Gereisd met vrienden in januari 2009

M. Roggeveen, 19-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

Pension Graber ligt in het dorp Krimml. Het is een klein pension, destijds gerund door 2 oudere, superlieve mensen, Bertha en Hans. Wij zijn er meerdere jaren achtereen geweest en altijd heel gastvrij, bijna als familie ontvangen. Erg schoon en netjes. Kindvriendelijk. Met de auto ca. 15 minuten rijden naar de piste. Parkeergelegenheid bij het pension. Service: ontbijt.
Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Graber in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Graber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Graber scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.