Chalet Dengg

Dengg
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,3

15 reviews over Chalet Dengg in het Nederlands

Heel gezellig huis. Super verzorging. Ligt mooi.

Marjon Atsma, 12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Echt een Oostenrijks huis, met veel sfeer. Heel gezellig allemaal. Ook was het ontbijt en diner top. Het concept is heel relaxt. Je bent niets verplicht, dus als je later wilt eten of helemaal niet omdat je nog gezellig in de apres-ski bent, het is allemaal geen probleem. Het was voor ons de eerste keer zo catered chalet en het is geweldig. Je eigen huis en dan geen gedoe meer met koken en ontbijt. Alle drank wordt voor je in huis gehaald en is gewoon bij de prijs inclusief. Het huis is heel netjes. Alles zeer schoon en goede bedden. Echt aan te raden om hier je wintersport door te brengen.
Gereisd met vrienden in april 2017

Comfortabel en sfeervol huis, prachtige ligging.

Romy Tettelaar, 20-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

In een rustig en prachtig gedeelte van Gerlos ligt chalet Dengg. Het ligt aan een piste met een lift. Als je de gezellige drukte van Gerlos wilt opzoeken, dan zit je daar zo. Wij vinden dit echt de ideale bestemming, heerlijk rustig en geen razend autoverkeer bij je huis. Ook geen herrie van aprèsskiers hier. Het chalet heeft twee gezellige woonkamers. In de een word je ontbijt en diner geserveerd en in de ander kan je bijvoorbeeld lekker zitten met je biertje en een kaartje leggen. We komen al wat jaartjes in dit hele gezellige chalet en het is nu definitief dat er een spiksplinternieuwe lift is gebouwd voor winter 2016-2017. Hij schijnt niet ver te zij, dus weer een pluspunt voor dit skichalet. We hoeven niet meer in de rij bij de Isskogellift te staan. Werd ook wel tijd hoor een nieuwe lift. Als je ons vraagt of je dit huis moet boeken, dan zeggen wij volmondig Jaaa!!!!!!
Gereisd met vrienden in maart 2016

Super relaxt.

Roy, 21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een heerlijke week gehad. Het chalet was schoon, ruim en verzorgd. Het eten was lekker en drank voldoende. Ruud en José hebben ons super goed verzorgd. De ligging is goed. Auto of bus is prima te doen.

Wij komen graag opnieuw terug.

Gereisd met vrienden in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dengg bij:

Een catered skichalet is super met kids!

Elsbeth Minne, 29-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vorige winter nog bij touroperator geboekt met kinderen en deze winter weer. Voorheen zaten we in zo'n kids hotel, maar dat is echt te massaal voor ons. Zo'n catered skichalet is veel gemoedelijker en meer familiair. We hebben het ook getroffen met de chaletstaf. Ze waren lief voor de kids en kookten uit de kunst. Ook konden onze kinderen eerder eten en lekker op tijd hun bedje in en de volwassenen aten later gezellig met elkaar. Wij vinden deze formule echt bijzonder en als je met een groep bent dan moet je dit echt eens proberen. Je zal niks anders meer willen.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Echt heel leuk geweest. Catering écht fantastisch.

Meindert Schouw, 30-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

We werden heel gastvrij ontvangen met een drankje en een hapje. Een écht warm welkom door een hele aardige chalet staf. We hadden wat file onderweg gehad en als je dan een gezellig onthaal krijgt, dan maakt het alles weer goed. Het eten was ook heerlijk. Iedere dag iets aparts en origineels. We waren met wat jonge kinderen en daarom is het fijn dat dit chalet twee gemeenschappelijke ruimtes heeft. De ouders zaten gezellig aan een biertje en een wijntje in de ene ruimte, terwijl onze kids aan het gamen waren in de andere Stube. Het huis ligt echt heerlijk rustig in Gerlos, maar je bent zo bij de liften en het uitgaansleven. Bij het chalet is er een skilift en dat is ook geweldig als je met kinderen bent, dan kunnen ze bij aankomst gelijk al hun skietjes aantrekken en lekker buiten aan de gang. Een heerlijke vakantie was het, waarbij het belangrijkste is dat alles fijn voor je geregeld wordt, van ontbijt tot diner. Ook de huishouding en schoonmaak wordt gedaan voor je. En er wordt op je privacy gelet.
Gereisd met vrienden in december 2015

Weer genoten in Chalet Dengg!

Janny Roobol, 19-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de 2e maal zijn wij in Chalet Dengg geweest. Ditmaal met Jurjen als chaletstaf. We werden vriendelijk ontvangen met koffie en zelfgebakken taart. Duidelijke uitleg over alles. Info en kortingsbonnen voor de skihuur. Heerlijk gevarieerd eten, bier en wijn voldoende aanwezig. Het chalet zag er netjes verzorgd en schoon uit. Handdoeken werden netjes verwisseld halverwege de week. Top!!
Gereisd met vrienden in januari 2015

In één woord super!!!

E. Volten, 2-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Echt een super wintersport gehad. Het chalet is keurig schoon. Onze staf Julius en Nina waren super. Heerlijk bij ze gegeten. Voor de vierde winter boeken we met onze familie bij touroperator, het bevalt ons uitstekend. Het enige wat jammer was dat we flink wat file hadden in het Zillertal.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

Het was echt heel goed. En lekker gegeten.

Maik van Heusden, 27-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Werkelijk een hele geweldige wintersport gehad in dit huis. De mensen die dit runnen waren heel professioneel en verzorgden ons tot in de puntjes. Echt super lekker gegeten. Het huis is schoon en keurig netjes. Het is een heel gezellig chalet. Het ligt heel mooi. We zullen zeker weer terugkomen.
Gereisd met vrienden in maart 2014

Super wintersport vakantie in chalet Dengg

P. Boelhouwer, 24-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als andere jaren weer super genoten van onze chalet vakantie. Alweer voor het vierde seizoen dat we bij ze boeken. Iedere keer weer geweldig verzorgd. De chalet staf Julius en Nina waren fantastisch. Ze kookten echt geweldig. Super lekker gegeten. Julius en Nina bedankt voor al jullie goede zorg en service. Het huis ligt goed. Je kunt met je eigen auto zo naar de liften of met de gratis ski bus. Je bent er echt zo. Overal waar je in Gerlos zit, moet je met de bus. Die ene minuut extra maakt dan ook niet uit. Dit chalet staat volgend seizoen weer op ons verlanglijstje. Ga zo door touroperator.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

Prima toeven in Dengg

Jasper, 18-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben een fijne week gehad in chalet Dengg. De service van de touroperator staf was prima, hoewel de staf niet altijd tijdig aanwezig was voor het after-ski hapje. Het verkopen van een slaapbank als volwaardige slaapplek (tegen dezelfde prijs) vinden wij niet helemaal netjes. Deze is overigens alleen nodig wanneer je met een groep van 10 personen bent. Op de bovenste verdieping moet de douche, welke zonder enige afscheiding in een van de slaapkamers zit, gedeeld worden, dat is wat onhandig. De verse handdoeken middenin de week hebben we niet gehad (niet om gevraagd, maar ook niet aangeboden).

Verder is de eigenaar een vriendelijke kerel. Het huisje was schoon en netjes. In de kelder kun je ski's en snowboards stallen. Houdt er wel rekening mee dat je met auto, bus of taxi naar het chalet moet, dat is zeker 10 minuten rijden vanuit het centrum van Gerlos zelf. De skibus 's ochtends laat wel eens een kwartiertje op zich wachten.

Al met al een leuke week gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dengg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Dengg in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Dengg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Dengg scoort een 9.2 uit 10 op basis van 15 reviews.