Aparthotel Club Alpin Nova ***

• Ligging t.o.v. pistes6,8

13 reviews over Aparthotel Club Alpin Nova in het Nederlands

in't Veld, 5-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

we zijn nu 2 weken terug van heerlijke vakantie. We (2 volw.3kind.)hebben het er reuze naar ons zin gehad.Het eten was voortreffelijk, service uitstekend.Ivm allergiën werd er gelijk een ander kussen en dekbed gebracht.Personeel is zeer vriendelijk.De kinderen hebben we bijna niet gezien.Het voetballen op di.en do.tegen Duitsland is een groot succes geweest.In de omgeving is voor iedereen wel iets te doen. Zeker een aanrader voor gezinnen met jonge (3,7,9) kinderen.
Gereisd anders in augustus 2006

Familie Monster, 30-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben ook weer een heerlijke week gehad in Club Alpin Nova. Nog een week in een ander hotel gelogeerd, maar hier "hing" niet de sfeer zoals die er in Alpin Nova is. Er is een nieuwe kok, die uitstekend kan koken. En voor de kinderen is het een geweldig hotel, er wordt voldoende voor ze georganiseerd. Wij kunnen er in ieder geval weer een jaar tegen!
Gereisd familie in juli 2006

Fam. Ching, 29-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net terug van twee heerlijke weken in club alpin nova. Het eten was voortreffelijk,met voedselallergieen werd rekening gehouden. De kinderen hebben het enorm naar hun zin gehad. De sauna zag er goed uit, helaas geen gebruik van kunnen maken, we hadden het veel te druk met allerlei andere leuke dingen. Het personeel was bijzonder vriendelijk,het interieur is verouderd maar wordt komende winter gerenoveerd.Zeker een hotel om naar terug te gaan.Hopelijk volgend jaar al weer.
Gereisd anders in juli 2006

Fam Kremers, 23-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net terug van onze vakantie in Club Alpin Nova. We hebben een geweldige vakantie gehad. Het eten was heerlijk, het personeel erg vriendelijk

en ook de kinderen hebben het geweldig naar hun zin gehad.

We vinden het zeker een hotel om nog eens terug te komen!

Gereisd anders in juli 2006

Chr. Kuipers, 12-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Top vakantie gehad- nu was het ook wel stralend weer- hotel erg fijn, vooral met kinderen- veel ruimte in de kamers- personeel zeer voorkomend.

Dank nogmaals- Familie Kuipers

Gereisd familie in juli 2006

C. Classen, 2-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kindvriendelijk hotel; biljart, tafeltennistafels, tv en gameruimte, zwembad iedere week een animatieavond in een berghut met fakkelwandeling. We hebben de kinderen bijna niet gezien. Personeel; goede service en vriendelijk

Eten was goed maar niet super. Er wordt veel georganiseert in Gerlos waaronder

MB tochten voor kinderen en volwassen, ieder dinsdag een voetbalwedstrijd Ned. - Duitsland waar iedereen aan mee kan doen, etc ect.

Gerlos en dit Apart.Hotel is wat ons betreft zeer goed bevallen.

Gereisd anders in juni 2006

Jim, 26-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

Oud, vies, veel te duur.'Keuken' mag de naam niet hebben! Schandalig!

Prijs totaal niet in vergelijking tot aanbod, buren zaten in veel ruimer mooier, en luxer appartement voor 500,=

minder, inclusief broodjes service. Zwembad leuk, maar veel te koud, kinderen stonden in no time met blauwe lippen.

Vervoer naar en van pistes wel goed,

personeel zeker vriendelijk.

Gereisd anders in maart 2006

TvH, 1-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes4

Prijs/kwaliteit is dit onderkomen te duur, ruime app maar regelmatig koud water, er wordt slechts 1 maal per week schoon gemaakt, weinig parkeer mogelijkheden voor u auto, avondeten wordt regelmatig aan de koude kant opgediend, door dat ze een Turkse en Italiaanse kok hebben veel eten getint uit die landen.

Personeel is aardig, maar onervaren.

Goede verbinding met eigen busjes naar Gerlos.

Gereisd anders in januari 2006

Marianne Tromp, 5-9-2005

Onze zomervakantie is op een echte teleurstelling uitgelopen. Wij gaan al 8 jr all inclusive naar oostenrijk, altijd super, totdat we in dit hotel aankwamen. Slecht onderhouden hotel, vieze kamers(geen schoonmaak), 1x p.w.handoeken, slecht eten, slechte service, niet kindvriendelijk, geen animatie in hotel, geen ligweide en speelweide, fitnessruimte???in een schuur/opslag. Vieze beestjes op het buffet, etc, etc. Hier gaan wij NOOIT meer heen, er is financieel een vakantie bij gekomen omdat we ons vertier en het eten ergens anders vandaan haalde.
    Gereisd anders in september 2005

Danielle Vermeer, 24-7-2005

Prima hotel,vriendelijk personeel

maar vooral uitstekend eten. Heel afwisselend. Het hotel ligt wel buiten het centrum, maar er zijn 2 hotelbusjes die 's morgens en 's middags de mensen naar de lift brengen, en dan wordt je echt bij de ingang van de lift afgezet. Ideaal

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Alpin Nova in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Alpin Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Alpin Nova scoort een 6.69 uit 10 op basis van 13 reviews.