Appartement Am Bach ****

• Ligging t.o.v. pistes7,6

54 reviews over Appartement Am Bach in het Nederlands

Ruime, schone appartementen

Luc, 22-8-2017

De appartementen zijn rustig gelegen aan een riviertje. Naast de appartementen ligt ook een ligweide/speelweide waar de gasten gebruik van mogen maken. Hier hebben de kids veel gespeeld op de trampoline. Wij hebben er in het zonnetje genoten van het mooie weer.

De appartementen zijn zeer ruim en schoon. De keuken was luxe ingericht waardoor we dit jaar op vakantie uitgebreid gekookt hebben.

Verder is het Zillertal een mooi gebied waar ook zomers veel te zien en te beleven is. In een weekje tijd hebben we niet alles kunnen zien en doen. We hebben deze locatie uitgekozen als 'tussenstop' op doorreis naar Kroatië. Dat is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar hier een weekje terug willen komen en daarna door willen reizen naar Toscane/Italië.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dit nooit meer!

Joke Sauerbreij, 7-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

We moesten borg betalen van 200,-. Dit was niet afgesproken. En tot op heden niet terug gekregen. We hebben geboekt voor 5 volwassenen. Echter 4 bedden en 1 kinderbed aanwezig. We moesten wel voor 5 volwassenen betalen! WiFi alleen in de huiskamer. Eigenaresse nooit aanwezig. Strikte regels: na 21 u stilte, geen bezoek gewenst. Email en app wordt niet op gereageerd.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Uitermate plezierige vakantie

Greta Achterhuis, 16-8-2013

Op aanraden van onze kleinkinderen zijn wij naar Am Bach gegaan. Deze zeiden tegen ons dat het een super appartement op een super plek wad. Ze hebben helemaal niet overdreven, want het is echt een top plek! We zijn van alle gemakken voorzien en hebben een heerlijke omgeving. Tevens hebben we een hele ruime ligweide tot onze beschikking. Wij zijn volgend jaar weer terug!
Gereisd met partner in juli 2013

Dit jaar al voor de 10e keer, volgend jaar weer!

erichilleke_1, 15-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn dit jaar voor de 10e keer te gast geweest bij Maria in Am Bach, Gerlos.

De appartementen zijn zeer ruim, praktisch ingericht en altijd blinkend schoon.

De Liegewiese is een enorm pluspunt, er zijn ligstoelen aanwezig, trampoline, schommel. Ook staat er een tafeltennistafel. Iedereen kan de spullen gebruiken en er is ruimte te over voor alle gasten.

Am Bach ligt aan de rustige kant van de weg, direkt aan de beek. Vanuit het appartement is er volop gelegenheid om te wandelen.

We komen hier niet voor niets al 10 jaar. Volgend jaar staat een bezoekje aan Am Bach zeker weer op onze agenda!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Fijne vakantie gehad

fam. Linnemeijer, 10-8-2013

Het appartement is ruim en schoon, de eigenaresse Maria is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht is mooi, overal bergen uiteraard. Een supermarkt op loopafstand en en speelgelegenheid voor de kinderen in de tuin van het appartement. (basketbal, tafeltennis en een grote trampoline)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Al 10 jaar Am Bach, volgend jaar zeker weer!

erichilleke_1, 9-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vakantie in Am Bach, Gerlos, voelt voor ons altijd weer als thuiskomen. De omgeving is prachtig, ligging aan de rustige zijde van de straat, direct aan De Bach. En niet te vergeten met een grote ligweide bij het appartement. Wandelen kan meteen vanuit het appartement.

De appartementen zijn ruim, praktisch en compleet ingericht en altijd schoon!!

Wij komen niet voor niets al 10 jaar naar Am Bach!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Fantastische plek voor een rustige zomervakantie

Joyce, 2-8-2013

Ontzettend leuke locatie voor een rustige zomervakantie. Met dank aan de trampoline, het basketbalnet en de tafeltennistafel hebben de kinderen (11 en 9) zich uitstekend vermaakt.

We hadden enorm geluk met het weer en waren blij dat Gerlos wat hoger ligt en het daardoor heerlijk vertoeven is.

's Ochtends lekker ontbijten in de grote tuin voor de deur met de broodjes die door Maria aan de deur werden gehangen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Schoon en mooi

Cor Terlouw, 11-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Lekker rustig aan de rand van het dorp appartement is goed uitgerust en met 4 personen volop ruimte. klein min puntje is het hete water onder de douche systeem werk op een boiler, dus soms even wachten op warm water.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Ruim en schoon appartement met gunstige ligging

Hans & louise, 15-8-2012

In juli 2012 hebben wij (=ouders en 2 kinderen 12+9 j) in Appartements Am Bach een week gelogeerd, wat ons zeer goed is bevallen. Mede door De gastvrijheid van Maria, de ruime, schone en compleet ingerichte kamers, de zonnige ligweide en de sportieve mogelijkheden in en om het huis (+ het mooie weer) is ons verblijf een groot succes geworden. Het huis ligt aan de rand van het centrum op 3 min. van de supermarkt en het VVV kantoor. Onze kids waren onder de indruk van de vele koeien die ongehinderd en zelfstandig door het dorp Gerlos lopen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Goed appartement, ruim en rustig

Wilco, 22-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Was hier in januari 2012 met vier vrienden. We hadden 2 3-kamerappartementen. Veel ruimte, alles aanwezig, kortom top

Op loopafstand van bars

Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Bach in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Bach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Am Bach scoort een 8.37 uit 10 op basis van 67 reviews.