Hotel Alpenrose Gerlos ***

• Ligging t.o.v. pistes9,4

108 reviews over Hotel Alpenrose Gerlos in het Nederlands

Fantastisch hotel

de Meulemeester, 24-8-2017

Wij waren reeds voor de vierde keer in Alpenrose. Het is leuk om er steeds terug te komen. De gemoedelijkheid, het superlekker eten van Karin, de sfeer, ... Een heel mooie wandelomgeving waar iedereen zijn gading vindt.

Roland staat steeds klaar met tips betreffende wandelingen en uitstappen.

Met de liftenkaart kan je in de zomer gratis gebruik maken van de Isskogelbahn en de liften in Königsleiten. Je kan ook gratis gebruik maken van de wandelbus en deelnemen aan het programma van Bergactiv.

Roland en Karin zijn fantastische uitbaters met heel veel passie!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Het is altijd weer een thuis komen als je er komt

Kees Annie Christian en Ria, 20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het zijn sociale en zorgzame mensen , gewoon fijn om daar te zijn ,
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Helemaal top

john Lievens, 20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Is gewoon een top hotel met vriendelijke mensen en ontzettend goed ontbijtbuffet en heerlijk avondeten.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Was weer heerlijk!!

Ingrid en Jan, 13-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Nu de Dorfbahn open is een nog betere ligging. Niet meer met de bus. Het eten en gezelligheid was weer geweldig!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Een heerlijk familie hotel

Fam. Boeijen, 5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed tot uitstekend. Top locatie qua ligging t.o.v. de gondel vanuit het centrum. Kamers zijn prima, evenals de keuken. Ronaldt en Karin doen er alles aan om je te ontzorgen en een fijne tijd te bezorgen. Kunst is een plekkie te krijgen in dit hotel dat altijd vaste gasten heeft :-)
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Wintersport

Corina van Wilgen., 27-2-2017

Wij waren er van 18-2-2017 t/m 24-2-2017

Wij komen er al 12 jaar en nog altijd met veel plezier Roland en Karin zijn erg gastvrij als of je

altijd weer thuis komt eten is perfect alles word door Karin bereid

Gereisd met partner in februari 2017

Voor herhaling vatbaar

Frans en Paulien uit Haarlem, 25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alpenrose ligt op een pefercte locatie op nog geen 100 m. van de Dorfbahn lift die het hele skigebied ontsluit. Roland en Karin zijn enorm gastvrij en vriendelijk. De kamers zijn prachtig en brandschoon. De bar is gezellig en 's middags na het skiën staan er gratis snacks klaar. Het eten is erg goed en voor de terugreis kregen wij zelfs een lunchpakket mee. Wij zijn bijna altijd tevreden in Oostenrijk maar zo gastvrij en perfect verzorgd hebben wij nog nooit meegemaakt. 👍🏻
Gereisd met vrienden in februari 2017

Fantastisch en gastvrij

Fam.Hafkenscheid, 25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een fantastische ervaring om gast te zijn in Hotel Alpenrose in Gerlos.

Een hartelijk ontvangst, wij kwamen zaterdag laat aan en kregen toch nog een heerlijk diner aangeboden!

De kamers zijn super schoon en het eten is heerlijk en Roland en Karin zijn ontzettend gastvrij.

De liften zijn 2 minuten lopen van het hotel, het skigebied is prachtig en na het skiën staan er hapjes klaar voor de hongerige skiër.

Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in februari 2017

zeer goed en gezellig

fam. de Lange, 19-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

100m lopen naar de nieuwe Dorfbaan, Gondel en dalafdaling,in het centrum van Gerlos, maar 's-nachts geen lawaai. Na het skiën staat er iedere dag een snack/eetbaars voor je klaar.

We kregen voor de terugweg een heerlijk etenspakket mee.

Goed eten en gezellig. De eigenaar spreekt goed nederlands en is altijd vrolijk,vriendelijk,gastvrij

Parkeerplaats op eigen terrein

Gereisd met vrienden in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenrose Gerlos in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenrose Gerlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenrose Gerlos scoort een 9.68 uit 10 op basis van 242 reviews.