• Ligging t.o.v. pistes6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Zimalis**** bij :

2 reviews over Appartement Zimalis in het Nederlands

Heerlijk om hier elk jaar weer terug te komen!

R. van Leeuwen, 24-2-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

Ga al bijna 15 jaar naar Zimalis. Eerst met mijn ouders, nu met vrouw en kinderen.

Ik heb me als kind hier nooit verveeld. Ook nu vind ik het elke keer weer een verademing om hier terug te komen. App nummer 1 en het panorama app. zijn de mooiste. De andere hebben allemaal balkonmet uitzicht en zijn ook prima.

Achter het huis ligt een langlaufpad, hier kan je lopend of per slee naar de piste (wel een flinke wandeling). Het enige minpuntje is dat het niet aan de piste ligt, maar met de auto ben je er zo. Neem wel sneeuwkettingen mee, voor zimalis moet je nog een steile helling op en het gebied is zeer sneeuwzeker....!!

Het dorpje biedt heerlijke rstaurants maar is altijd lekker rustig (zelfs in het hoogseizoen). Heerlijk!

Gereisd familie in februari 1984

Gezellig en gemoedelijk

Aartsen, 11-2-2009
    • Ligging t.o.v. pistes6

Familie bij wie je apartement huurt is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Kinderen krijgen alle ruimte in het apartementencomplex. Achter het apartement ligt een grote weide en een langlaufroute waar de kinderen veilig en naar hartelust in de sneeuw kunnen spelen
    Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zimalis in Galtür, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zimalis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zimalis scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.