• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Vakantiehuis Ambrosius in het Nederlands

Super gastvrij en mooi authentiek wintersporthuis

marbert, 29-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Haus Ambrosius voldeed absoluut aan onze verwachtingen en was een heerlijk huis voor onze wintersport met kleine kinderen. Het huis is authentiek en prima onderhouden. Binnen is het huis door de eigenaar zelf bekleed met hout uit de omgeving, waardoor het interieur helemaal past bij het uitzicht op de bergen. De bedden zijn goed, alles is schoon en keuken en badkamer zijn prima uitgerust. Wat wij geweldig vonden was de persoonlijke benadering van de eigenaren, die erg betrokken, oprecht geinteresseerd en meer dan gastvrij waren. Zeker een adres om terug te keren!
Gereisd familie in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ambrosius in Galtür, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ambrosius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ambrosius scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.