Appartement Pension Bruggerhof

Pension Bruggerhof
5,9

Weer vandaag-1°-2°

• Ligging t.o.v. pistes6,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Pension Bruggerhof bij:

1 review over Appartement Pension Bruggerhof in het Nederlands

Overnachting i.v.m. doorreis

Ingmar Tijms, 14-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

De gastvrouw was zeer onbeschoft en absoluut niet klantvriendelijk. Wij kwamen het pensioen binnen en mvr was niet aanwezig. Wij zijn weer naar buiten gelopen en daar kwam ze aanlopen. Ze schreeuwde naar ons en begon ons direct af te snauwen betreffende een auto, die niet naar haar wens ergens geparkeerd stond. Dit was overigens niet onze auto. Wij hebben i.v.m. eerder retour keren naar Nederland van een vriend, een kamer moeten annuleren. We moesten direct de vollen prijs betalen en was niet van plan enige korting te geven. Na veel gepraat mochten we 1 kamer annuleren en kregen we inplaats van 2 kamers, 1 kamer. Ik moest wel op een klein slaapbankje liggen en dat voor 150 Euro voor 1 nacht. We moesten anders 198 Euro betalen. Ze gaf te kennen dat het dan zowel goed was, maar ze heeft toch een mail gestuurd naar touroperator en die gaan bepalen of de kamer als nog betaald moet worden. Kortom een zeer klant onvriendelijke dame. Nooit meer daar boeken..
Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pension Bruggerhof in Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pension Bruggerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pension Bruggerhof scoort een 5.89 uit 10 op basis van 2 reviews.