Hotel Oberhofer ****

21 reviews over Hotel Oberhofer in het Nederlands

Nooit meer

Arno, 18-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ruime familiekamer, maar een piepklein balkon, net plek voor 2 stoeltjes. Eerste nacht hadden we een familiekamer met slaapbank, maar die was zo smal daar passen geen twee kinderen in. Na klacht bij receptie andere kamer, maar dus met klein balkon. Tegeltjes in zwembad zijn stuk, daardoor beide kinderen snijwonden aan voet en benen. Hotel is geen Best Western meer, en service is slecht. Slecht onderhouden. Mag wel een ster inleveren. Dure wifi gekocht bij receptie, bleek er maar 1 apparaat op te kunnen. Parkeerplaats voor hotel vaak vol, ook door restaurantgasten, zeer beperkt mogelijkheden in de straat
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Niet slecht, maar SUPERSLECHT!

familie, 28-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5

Ziet er mooi uit op website maar de realiteit valt dik tegen. Bij aankomst labiel onthaal (persoon lacht zichzelf steeds uit). Verouderde kamer, douche in bad, een veel te hoog bad (onmogelijk voor ouderen om hierin comfortabel in- en uit te stappen). Het eten is een ware ramp. Het is onmogelijk dat hier nog maar sprake is van Gault Millau. Het eten was zeer ondermaats, weinig, slechte kwaliteit. Ondanks hun duidelijke verwijzing naar een 6-gangen diner op hun website (Engels en Frans), krijg je er maar 3, de andere 3 moet je extra bijbetalen, nl.28.50 euro/diner/pp. Vraag je bij dan krijg je kortweg te horen dat het op is!!

Nergens is er een koeltafel voorzien, gevolg: zure melk, uitgedroogd, bruin fruit bij het ontbijt..Er staat zelfs zalm in de vlakke zon! De borden evenals de glazen/kopjes waren soms vies. Bij het aankaarten van de problemen krijg je van de heer Oberhofer de wind van voren, er wordt niets aangedaan!

Gereisd met vrienden in februari 2012

Personeel heeft het hoog in hun bol

Timo Scholten, 19-6-2010

Het hotel ligt op een mooie plek, lekker rustig.

Lekker zwembad in het hotel.

Kamer was erg netjes.

Personeel heeft het hoog in het bol omdat ze een michelinster hebben. Verstaan weinig tot geen Engels.

Als je bij de eigenaar klaagt weet die alles in zijn eigen voordeel goed te praten.

Gereisd met partner in augustus 2009

prima!

Mieke, 24-2-2010
    • Ligging t.o.v. pistes8

Eeen paar dagen weg zonder kinderen, prima!. Welness is fantastisch. Afstand van vliegveld ook prima. eerste dag om 11 uur op piste! vervoer van en naar piste zit in je skipas. Alleen eten is wat overtrokken. wij hebben 2e dag met taxi in fulpmes gegeten bij Kla4 en deze pizzaria was zeker zo goed als eten in hotel. Je moet ook geen kinderen mee nemen, maar voor samen is het een fantastisch verblijf!
    Gereisd met partner in februari 2010

geen aanrader

Evi en Steve, 6-1-2009

logeerden hier in aug.en plaatsen nu beoordeling omdat tijdens ons verblijf heel wat zaken niet klopten die in brochure 2009 terug vermeld worden.Wij boekten een suite maar hadden geen balkon,geen lederen salon, onze tv en safe werkten niet, de vermelde extra's werden niet toegekend.De'uitstekende'keuken viel tegen, de'sterren'kok was blijkbaar zelf met verlof!Bedienend personeel zijn stagiairs die heel onhandig en onbeleefd zijn(achter de bar werden de restanten van het aperitief uitgedronken,zodat ze niet steeds nuchter aan tafel verschenen).De directeur is heel leugenachtig, hij heeft voor elke klacht een(zinloze)uitleg of roept dat je onredelijk bent
    Gereisd met partner in januari 2009

een vakantie om nooit meer te vergeten

Kathleen en Frank, 10-8-2008

Wij hebben zelden een hotel meegemaakt dat zo slecht georganiseerd is:'de chef'(manager)'regelt' en 'ontregelt' alles,personeel is jong,onbekwaam en onvriendelijk.

Het eten voldeed niet aan onze verwachtingen.Wie gastronomisch tafelen associeert met een eentonige saladbar,kleine smaakloze gerechten,3u30 wachten in een 'Ikea'eetzaal,is hier in zijn nopjes!Je betaalt hier trouwens 2,50e voor een karafje 'gastronomisch' kraantjeswater!

Wij boekten en betaalden een juniorsuite(wij waren niet jarig en genoten niet van het promotietarief) wij hadden geen lederen salon,geen satelliettv,geen safe,geen 3de bed(dochter van 17jaar sliep 12 nachten op 3 kussens op de grond!)

Extra's die vermeld worden via touroperator worden niet,ook bij de afrekening zaten heel wat fouten en extra's die men onterecht aanrekende.

We komen nooit meer terug naar deze pseudo gastronomische wellnesstempel!

Gereisd familie in augustus 2008

Schitterend hotel,voor herhaling vatbaar!

Leen & Dirk, 30-7-2008

Wij zijn van 17 tot 26 juli in dit hotel geweest,het was genieten!Het eten in dit hotel is klasse!Mensen die dit niet kunnen apreciëren,moeten en typisch Tyroler hotel boeken,met frieten en grote lappen vlees.Maar dat staat duidelijk in de brochure:hotel voor fijnproevers.En geschikt voor koppels zonder kinderen,ook vermeld.Bezoek de website van het hotel zelf,te vinden via google.Zo krijg je al een voorsmaakje.Wij gaan zeker nog terug,ook voor de mooie omgeving en rust.

Zeer goed hotel

Dens - Goris, 30-7-2008
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren in hotel Oberhofer van 16 tot 26 juli! we zijn er culinair verwend! Wij gaan reeds 15 jaar naar Oostenrijk, elke keer op een andere plaats en zo hebben we al veel indrukken kunnen opdoen! wat ons betreft krijgt hotel Oberhofer een plaatsje bovenaan ons wederkeerlijstje! Wij zijn nooit onvriendelijk behandeld, onze kamer was elke dag gepoetst, elke dag propere handdoeken zonder dat wij er om moesten vragen!

Wat kinderen betreft; dit staat duidelijk in de brochure ( ideaal voor koppels zonder kinderen )Ons hoor je niet klagen, en we zullen niet nalaten om vrienden en kennissen warm te maken om hun vakantie bij Oberhofer te boeken!

hotel voor genieters

de backer, 23-7-2008

Verbleven er juli'08 met onze 2 kinderen (20j.-18j.)Ruime 4pers.kamer met afz. slaapruimte niet lounge.De lichtkoepels in slaapgedeelte zij niet voorzien van zonneblinden. Maaltijden niets op aan te merken, enkel bij het (lekkere) avondeten 2,5 à 3 uur aan tafel. Dit is wel te lang!Zeer mooi saunacomplex ,binnenzwembad met ligweide.Personeel vriendelijk en steeds bereid om uitleg te geven.Mooi Stubaidal met veel wandelmogelijkheden en oa rodelbaan van 2,8 km in Mieders.
    Gereisd familie in juli 2008

De Booserie, 19-7-2008
    • Ligging t.o.v. pistes7

Absoluut een dieptepunt.Geen organisatie,altijd doorverwijzing naar de heer Oberhofer.Je moet achter allessssss vragen en wordt meestal met een kluitje in het riet gezonden.

Is geen eet- maar een wachtzaal,duurtijd gemiddeld 3 uur.Niet geschikt voor wandelaars.Kamers vuil en je moet goed uit je doppen kijken bij afrekening.Gratiss internet was sstuk,kluisss niet besschikbaar,wisselende kok en drinken is belangrijk dan eten.Absoluut dieptepunt van onze reis.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Oberhofer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oberhofer in Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oberhofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oberhofer scoort een 6.54 uit 10 op basis van 25 reviews.