Appartement Alber

Super schoon,

Super attente eigenaren,

Geheel compleet appartement,

Gewoon super!

Dit appartement hebben wij bezocht in de zomervakantie, maar zal ongetwijfeld ook aan te raden zijn in de winter, voor een wintersportvakantie.

Anni, de eigenaresse van het appartement bakte speciaal voor de gasten, meerdere malen per week heerlijke "kuchen", niet op bestelling maar gewoon omdat ze de gasten graag mag verwennen met iets extra's.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!!

Remko, 13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement. Perfect voor een wintersport vakantie. Al denk ik dat het in de zomer ook zal bevallen.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Comfortabel, gezellig en met zorg ingericht.

Marjon, 9-10-2016

Ruime accommodatie, met smaak ingericht en goed geoutilleerd. Gezellig en comfortabel. Zeer gastvrije eigenaren.

Geen minpunten.

Gereisd met partner in september 2016
Familie Alber, Geschäftsführung, 19-10-2016

Danke ,das sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben.

Es freut uns, das ihnen unser Apartment und unser Service gefallen haben.

Bis nächstes Jahr, es ist uns eine Freude wieder ihre Gastgeber sein zu dürfen.

Kan niet beter!

J. Vissers, 7-4-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren er voor onze wintersport. Met twee kinderen van 10 en 12 jaar. Nu weet ik dat ze in Oostenrijk altijd gastvrij zijn. Maar zo gastvrij had ik nog nergens meegemaakt. We werden afgehaald van de bushalte. ( we reisde met de trein). Als de supermarkt in het dorp voor ons niet goed genoeg was hadden ze ons naar een grotere supermarkt willen rijden.

Het appartement zag en tip top verzorgd uit. Smaakvol ingericht en ruim. Ook een ruim balkon en nieuwe boxspring bedden. Elke avond kwam mevrouw informeren of ze nog iets voor ons kon betekenen. Dat was heel fijn, soms heb je vragen waarvoor je ze niet direct opzoekt maar op deze manier heb je toch wel de gelegenheid om ook die vragen te stellen. Op zondag en op kerstavond stond er allerlei zelfgebakken lekkers voor onze deur.

Beneden is een grote skikelder met skischoenverwarmers. En de bus naar het skigebied zit op 1 minuut lopen. En je zit nog geen 5 minuten in de bus. Het dorp is nog geen 5 minuten lopen. Ligging is dus ook ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015
    Familie Alber, Geschäftsführung, 19-10-2016

Vielen Dank für ihre Bewertung und die damit verbundene Zeit.

Es freut uns sehr, das sie sich in ihrem Apartment, in Fulpmes im Stubaital so wohl gefühlt haben.

Bis bald ihre Gastgeber Familie Alber

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Alber bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alber in Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alber zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alber scoort een 9.3 uit 10 op basis van 6 reviews.