• Ligging t.o.v. pistes6,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aktivhotel Donnerhof**** bij :

3 reviews over Hotel Aktivhotel Donnerhof in het Nederlands

Heerlijke vakantie in prima hotel Donnerhof gehad.

Dirk en Christa, 25-1-2010

We hadden in Hotel Donnerhof een Serles kamer met balkon op het zuiden in het oudere gedeelte van het hotel. De kamer was wel aan renovatie toe, maar schoon en met goede bedden. De service van het hotelpersoneel was in één woord geweldig en de keuken verdient een dikke tien. Het hotel ligt midden in het dorp. De skibus stopt voor de deur en de regio-bus op nog geen 100 meter. Voor wandelaars een perfecte uitgangspositie. De consumpties in het hotel zijn vriendelijk geprijsd. Volgend jaar gaan we weer naar dit hotel!
Gereisd met partner in januari 2010

Top hotel

E Bouman., 16-7-2009

Zeer vriendelijke eigenaresse en persooneel.Mooie kamer en hotel. Uitstekende keuken.Mooi dal met 4 liften in de omgeving.Fulpmes is leuk klein dorp.
Gereisd met partner in juli 2009

4 Sterren doet meer verwachten

Harry, 9-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel heeft oude en gerenoveerde kamers. Wij hadden de oude kamer en die was behoorlijk gedateerd. We hebben ook de gerneoveerde gezien en die zijn veel beter. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was wat ons betreft zeer matig. Hier is het 's-avinds geen feest om te gaan eten. Van de wellness faciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt, dus kan ik niet beoordelen. Skibus stopt voor de deur.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aktivhotel Donnerhof in Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aktivhotel Donnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aktivhotel Donnerhof scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.