9,5

Uitstekend

25 reviews over Chalet Alte Mühle in het Nederlands

Fantastisch mooi chalet in een prachtige omgeving!

Vincent, 3-7-2017

Het Zillertal is (ook) een ontzettend leuk dal voor een zomervakantie. Er is enorm veel te doen; wandelen, zwemmen, omhoog met de kabelbaan, leuke dorpjes, meertjes en de stroomtrein. Het chalet is ideaal... rustig gelegen met uitzicht over het dal. Je bent zo in Fügen. 6 ruime slaapkamers, sauna en ruime tafel om met de groep aan te eten. De tuin is ook fijn (overdekt terras), dus ook met minder weer kun je buiten zitten. Wij gaan zeker nog een keer!
Gereisd familie in juni 2017

Prachtig huis en omgeving

Familie Peeters, 10-4-2017

Aan alles is gedacht qua inrichting en voorzieningen.

Zowel voor de allerkleinste als voor de ouders en grootouders.

Gereisd familie in april 2017

Prachtig chalet waar het goed vertoeven is.

Ineke, 21-2-2017

Een heerlijke week gehad in dit prachtige en mooi ingericht chalet.

Heerlijk douches, mooie slaapkamers met bedden die goed liggen, fijne grote sauna .

Gezellige stube, met een kast met veel spelletjes en vooral het aparte woongedeelte is heel gezellig met een bank die goed zit.

Ik zal het iedereen aanraden.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Rick van Diemen, 15-2-2017

Prachtig huis waarin alles voor handen is. Erg goed voor een goed. Goede bedden en genoeg servies. In een woord prima
Gereisd met vrienden in februari 2017

Super mooi huis voorzien van alle gemakken.

P. Immerzeel, 6-1-2017

Mooi ruim en gezellig huis. Het huis is van alle gemakken voorzien, zoals sauna, openbaard, vaatwasser, wasmachine, droger, tafelvoetbal, goede bedden etc. Naast de gezellige en ruime stube is de woning ook voorzien van een fijne zithoek met lekkere bank. ( iets wat in Oostenrijk niet altijd voorkomt).

Het huis is afgelopen opgeknapt door de eigenaren, waardoor ook veel nieuw is en lekker schoon.

De locatie is mooi. Mooi uitzicht en je kunt ook gezellig buiten zitten. Je kunt kiezen voor meerdere skigebieden. Wij hadden gekozen voor kaltenbach, waar ook een leuke skischool zit voor de kinderen.

Gereisd met vrienden in december 2016

Mooi Huis voor een Skivakantie met kids.

Daniel Koenders, 6-1-2017

Het is een mooi, ruim en gezellig huis. We zijn in de kerstweek geweest met 3 gezinnen. Wat lekker is, dat is dat je heerlijk op de bank kan hangen met de open haard aan, maar ook dat je de stube kunnen zitten terwijl de kids lekker in de huiskamer aan het spelen zijn!

Het uitzicht vanaf het balkon is schitterend, en een lekker restaurantje op loopafstand is ook makkelijk. De bedden slapen prima en alles was goed schoon.

Voor de skilessen van de kids moesten we wel elke dag een klein stukje met de auto, zodat de kids in Kaltenbach op les konden en wij daar zelf ook lekker konden skiën.

Heerlijke vakantie gehad in dit mooie huis en de mooie omgeving. jammer dat er weinig sneeuw lag bij het huis, maar op de berg was het prima skiën.

Gereisd familie in december 2016

Heerlijk huis met alle gemakken vlak bij de gondel

Jasper van Scheppingen, 5-1-2017

Zeer mooi en ruim huis die alle gemakken onder 1 dak heeft. Sauna, Stube, mooie slaapkamers en een heerlijke douche. Echt een aanrader voor groepen met kleine kinderen.
Gereisd met vrienden in december 2016

Ruime en prachtig gelegen chalet!

Familie van IJperen, 15-8-2016

Prachtige ruime chalet. Prima te doen met 2 stellen met in totaal 4 kinderen.

Mooi gelegen in het rustige Hochfugen net boven het stadje Fugen.

Prima faciliteiten voor volwassenen (o.a mooie sauna) en kinderen.

En gelegen in het prachtige Zillertal. Aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Top!

Steph, 14-9-2015

Geweldig mooi huis met mooi uitzicht. Wij waren hier met 6 vrienden om te mountainbiken en komen hier zeker een keer terug. Je zit hier net iets boven Fügen tussen de echte Oostenrijkers wat erg leuk is. In het dorp zelf hebben we ook wel eens gezeten maar daar zit je toch net allemaal wat dichter op elkaar, hier heb je de ruimte en je bent binnen 2 minuten in het dorp. Aanrader!
Gereisd met vrienden in maart 2015

Prachtig, ruim authentiek chalet

Gerard Tros, 2-3-2015

Wij hebben met ons gezin van 9 personen in februari 2015 een week in dit prachtige, authentieke chalet doorgebracht. Het is van alle gemakken voorzien, alles was schoon en de bedden sliepen prima.
Gereisd familie in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Alte Mühle in Fügenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Alte Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Alte Mühle scoort een 9.51 uit 10 op basis van 40 reviews.