Appartement Wöscherhof

Appartement Wöscherhof
Wöscherhof

• Ligging t.o.v. pistes7,0

4 reviews over Appartement Wöscherhof in het Nederlands

Mooie appartement in mooie omgeving

Ivo, 20-8-2016

We zitten in de drie personen appartement. Bedden zijn goed. Ruimte mag iets groter. De vier personen appartementen zijn veel ruimer. Ik beveel aan om die de boeken. Alles ziet er netjes uit.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een aanrader

david_HA, 24-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een zeer ruim appartement.

Wij hadden appartement type 400 met 2 slaapkamers.

Beide slaapkamers waren voorzien van 2 ruime tweepersoonsbedden.

Elke ochtend lagen er verse broodjes (na bestelling) klaar.

In de garage een skieruim met schoenverwarmers, zodat 's ochtends je schoenen droog en warm waren.

Lekker rustige buurt.

Als je voor het uitgaansleven gaat, moet je hier niet naar toe gaan.

Voor je rust en met kinderen een perfect appartement.

Een aanrader en als het ons was gelukt, waren we dit jaar weer hier naartoe gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Familie Clappers, 9-8-2006

Nieuw en mooi gebouw (2004) met 4 app. Marmeren trappen en veel licht hout. Echt Oostenrijks. Grootste app. heeft 2 ruime 2-pers. slaapkamers, ruime badkamer met goede en ruime douche. Luxe woonkamer/keuken met o.a. inductie-kookplaat, oven, koelkast met vriesvak, waterkoker en koffiezetapp. Ook grote hal in het app. zelf. Voor gezin met 3 kinderen lekker ruim. Evt. nadeel: grootste app. lig op 2e verd. en er is geen lift. Inkoopvoordeel: Aldi (Hofer) ligt op 4 min. afstand (met auto), Schlecker op 10 meter, McDonald's in Schlitters (ca. 10 min. met de auto). Gunstige ligging voor diverse uitstapjes. Voldoende liften in de buurt om bergen in te gaan. Gastvrije familie Daigl is betrokken en behulpzaam bij informatie of uitgaanstips.
      Gereisd anders in augustus 2006

H. Bennink, 12-3-2006
      • Ligging t.o.v. pistes7

prima hotel ! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Eigenaars uiterst vriendelijk. Aanrader.
      Gereisd met vrienden in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wöscherhof in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wöscherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wöscherhof scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.