Hotel Schiestl ****

Schiestl

WebsiteLink naar website

• Ligging t.o.v. pistes8,7

42 reviews over Hotel Schiestl in het Nederlands

Helemaal top verzorgd,liefdevol en gezellig..

Henri Tamara loek en dirkje, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijne nieuwe suites en kamers met veel hout en superfijne bedden..

Goed eten en fijne medewerkers die er alles voor doen om het verblijf een echte vakantie met een mooie herinnering te laten worden.

Een wellness zwembad e.d. Voor de volwassenen en een groot zwembad voor de jeugd en kinderbad voor de kleintjes met televisiehoek .

Mooi ligging en uitzicht omdat het hotel wat hoger ligt is daar goed aandacht aan besteed.

Skibus stopt voor de deur en is geheel gratis.

Dus al met al ,we zijn hier al vaak geweest maar het blijft fijn om daar te zijn .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Nooit meer

Suzanne, 11-7-2017

Het hotel is zeer mooi.

Wat het eten betreft was het ontbijt zeer goed maar het avondeten is zeker geen vier sterren waard.

Mooie kamer maar we hebben zeer slecht geslapen omdat de matrassen oud en doorgezakt waren. Na vermelding aan de receptie hebben ze er een plank tussen gelegd ! Ook last gehad van de vele vliegen in gans het hotel, we konden geen raam in ons kamer open zetten daar we dan vergeven waren van de vliegen en dit ook in het restaurant !

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi, verzorgd hotel met prettige sfeer!

Familie van den Broek, 10-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles was super goed, van ontbijt tot diner, van kamer tot zwembaden! Ook de vriendelijkheid en gastvrijheid van alle mederwerkers was erg prettig. We waren met 2 jonge kids van 3 -en 2 jaar, maar niks was te veel voor ze, geweldig! Geen minpunten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Hier kom je bij!

Sam, 24-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een week in dit heerlijke hotel doorgebracht. De kamer was echt geweldig. Wij hadden type Kuschelsnest (?)

geboekt. Echt de moeite waard. Het uitzicht vanaf het balkon en ook het dakterras is prachtig! Compliment voor de hygiëne en ook voor de vlotte en persoonlijke bediening in het restaurant. Het eten was verrassend goed en ook heel divers. Het ontbrak aan niks! De omgeving is natuurlijk fantastisch, dus wij gaan zeker volgend jaar weer.

Gereisd met partner in mei 2017

Fijn hotel, gezellig erg vriendelijk personeel

Monique, 2-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De eigenaresse is bijna altijd aanwezig met persoonlijke aandacht voor de gasten.
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk verblijf

Maurits, 21-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor mijn werk Verbleef ik een paar dagen in het bergdorp Fügen. Helaas voor mij waaren door de wintersport en het hoofsaisoen alle kamers in het hoofdgebouw uitverkocht. Ik verbleef in de pension ernaast. De kamers daar waren prima, schoon en netjes en ik had een balkon en het scheelde behoorlijk in prijs ;-) Gelukkig mocht ik alle facalitijten van het hoofdgebouw gebruiken. Vriendelijk personeel, heerlijk Oostenrijks eten en fijne rustgevende spa. All om al een top hotel in het skigebied. Enige minpunt voor mij, ik vond het erg warm in het restaurant en onbijtzaal. Maar dat ligt ook aan mij aangezien ik ook in de bergen met open raam slaap.
Gereisd alleenreizend in februari 2017

Fantastisch , een geweldig hotel !

Fam. Baert, 15-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Enig minpuntje er zou camera bewaking mogen aanwezig zijn in de ski kelder.
Gereisd met partner in december 2016

Geweldig hotel! Een aanrader.

Robert de Wit, 20-8-2016

Geweldig hotel. Heel vriendelijk personeel. Goede faciliteiten. Je wordt heel snel bediend. Eten was heerlijk!! Naast het keuzemenu, kon je ook nog allerlei lekkers van het buffet halen. Veel variatie. Vriendelijke ober, vooral Bálint die ons regelmatig schnapps van het huis bracht. Mooie ligging, mooi uitzicht. Als ik toch een minpuntje moet noemen, dan was het het bed van de kinderen. Een hele simpele bedbank van een kwaliteit die wij niet in 4**** hotels gewend zijn. Er zijn in andere 4 **** hotels betere bedbanken voor de kinderen. Daarom geen 10. Maar dat was dan ook het enige minpunt. Verder is alles tot in de puntjes verzorgd. Ontbijtbuffet wordt doorlopend aangevuld, het maakt niet uit op welk tijdstip je komt. Kamers zeer net en schoon. 3 prachtige zwembaden, waarvan 1 speciaal voor volwassenen en 1 voor families. Wij gaan hier zeker nog eens naartoe !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

heerlijk verblijf! mooi hotel, goede ligging

mevr, 4-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij sliepen in het Gästhaus maar ook dat was prima verzorgd. Nette kamer, alleen moest je wel 50 mtr lopen naar het hotel. Ik vond het eigenlijk wel prettig. Het hotel ligt op de helling, dus lastiger als je slecht ter been bent maar je kunt parkeren voor de deur.

Het ontvangst was vriendelijk en het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De barman Hendrik was een uitblinker! Een echte gastheer!

Het ontbijt was heerlijk en ruim voldoende en ook het avondeten was een feest. Na het salade buffet werd ongeveer alles aan tafel geserveerd. Bij het dessert was de keuze: of zelf halen aan het buffet of je luxe laten bedienen.

De wellness zag er netjes uit maar we hadden het te druk met skiën dus geen tijd om er gebruik van te maken. De ligging van het hotel is ideaal. Voor het kleine gebied Fügen ging de gondel ongeveer voor de deur! Ook de après ski bar was daar. De skibus stopt ongeveer voor de deur maar ook met de auto ben je zo in Hochfugen of Kaltenbach. Heerlijk geskiet in Kaltenbach!

Gereisd met partner in maart 2016

Een aanrader

Sandy, 23-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel goede ligging van het hotel. Vriendelijk personeel. Propere en ruime kamers. Het eten kon beter, 's morgens uitgebreid buffet maar dagelijks hetzelfde aanbod en 's avonds was er wel afwisseling in het menu - zelfs vegetarisch - maar de smaken konden beter. Pluspunt is het kindermenu. Ook een leuk familiezwembad, vele wellnessmogelijkheden en animatie voor jong en oud. Het personeel was soms nogal opdringerig om drankjes aan te prijzen... Al bij al een zeer goede ervaring.
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schiestl bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schiestl in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schiestl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schiestl scoort een 9.04 uit 10 op basis van 42 reviews.